۱۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۹۲۸۰۶
معاون ستاد احیای امر به معروف خراسان رضوی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی در رأس همه منکرات قرار دارند

خبرگزاری رسا ـ معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در خراسان رضوی با بیان این‌که آمریکا و رژیم صهیونیستی در رأس همه منکرات قرار دارند، گفت: همه مشکلات مسلمانان و مردم جهان از این دو کشور ناشی می شود.
اسرائيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،‌ احمد مولوی، معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خراسان رضوی، در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اظهار داشت: عمده منکرات توسط کسانی انجام می شود که اساس انقلاب و امام را قبول ندارند و امروز در رأس همه منکرات أمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند.

وی با بیان این‌که همه مشکلات مسلمانان و مردم جهان از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که در برابر همه اقداماتی که دشمنان در برابر مسلمانان انجام می دهند راه مبارزه ای هم وجود دارد؛ از این رو باید در این مسیرگام برداریم.

امروز صهیونیسم می‌ خواهد فرهنگ حسینی را از ما بگیرد

مولوی با اشاره به این‌که امروز صهیونیسم می‌ خواهد فرهنگ حسینی را از ما بگیرد، بیان داشت: در این فرهنگ، اندیشه حسینی و علوی وجود دارد و دشمن برای اینکه بتواند در این اندیشه ها نفوذ کرده و موفقیت هایی را در داخل به دست آورد به سراغ افرادی که به مردم، انقلاب و امام توهین کرده اند و کسانی که دست در دست صهیونیسم دارند می رود.

وی با بیان این‌که آمریکا می خواهد فتنه گران را سازماندهی کند، تصریح کرد: پذیرفتن عوامل بیگانه از نشانه کسانی است که امر به معروف را قبول ندارند؛ زیرا کسانی که امر به معروف و نهی از منکر را قبول دارند به سمت دشمنان حرکت نکرده و دست یاری به سوی آن ها دراز نمی کنند.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در سی سال گذشته جامعه ما هیچ گاه از اصول و شعارهای امام خمینی(ره) یعنی همان پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب و حفظ آرمان ها شهدا در تمامی بخش ها و نهادها عقب نشینی نکرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات فراوانی برای ملت های مسلمان داشته است، افزود: بزرگ ترین وظیفه ما در عصر امروز این است که در کنار ولایت بایستیم و به مقابله با دشمنان برخیزیم و برای دفاع از اسلام ناب و پاسداری از بزگترین معروف در عصر حاضر یعنی پاسداری از انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

نباید در برابر منکرات فکری و فرهنگی سکوت کنیم

مولوی با اشاره به اینکه امروز هر کسی در برابر منکرات فکری و فرهنگی سکوت کند به دشمن کمک کرده است، بیان داشت: سکوت هر انسان آزاده در عرصه امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از ارزش های اسلامی و ولایت که مصداق عینی آن حضرت آیت الله خامنه ای است، بدون تردید کمک در جبهه مخالف اسلام است.

وی یادآور شد: هشدار امام حسین(ع) زمانی که یزید دستور حمله به خیمه اهل بیت(ع) را داد چنان تأثیرگذار بود که تا زمانی امام زنده بود دشمن شهامت حمله به خیمه گاه را نداشت و این بیانگر همان امر به معروف و نهی از منکر است.

انتقال نهضت عاشورا به نسل آینده ضروری است

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خراسان رضوی با تأکید بر انتقال نهضت عاشورا به نسل آینده، گفت: با توجه به تهدیدات و اقداماتی که امروزه دنیای استکبار و صهیونیسم علیه اسلام و کشورهای اسلامی انجام می دهند انتقال نهضت عاشورا به نسل آینده امری ضروری است.

مولوی با بیان این‌که ستاد امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ورود در عرصه اجرایی را ندارد، خاطر نشان کرد: این وظیفه بر عهده نهادهای اجرایی و مس‍ؤولانی است که مسؤولیت انتظامی و اجرایی را برعهده دارند./934/پ202/س
ارسال نظرات