۲۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۹۲۸۳۹
مدیر مدرسه سفیران هدایت اهواز:

پیام‌رسانی سیره اهل بیت رسالت هیأت‌های مذهبی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر اهواز گفت: رسالت هیأت‌های مذهبی در عصر غیبت، حرکت در مسیر ظهور امام زمان، روشنگری سیره ائمه اطهار در جامعه و احیای شعائر الهی است.
حجت الاسلام عليرضا نيل آبکن، مدير حوزه علميه سفيران هدايت اهواز
حجت الاسلام علیرضا نیل آبکن، مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که قیام امام زمان(عج) همان قیام امام حسین(ع) است که برای احیای سنت پیامبر اکرم(ص) واقع می شود، اظهار داشت: راه سبز مهدوی ادامه راه سرخ حسینی است.

حجت الاسلام نیل آبکن، در بخشی از سخنان خود با تأکید بر این که یاران وفادار امام حسین(ع) محکم بر اصول و اعتقادهای خود ایستادند و از دین مبین اسلام پاسداری کردند، تصریح کرد: وظیفه ما در عصر غیبت احیا کردن این مهم در جامعه است، حتی اگر اقلیت باشیم باید از مواضع اعتقادی خود دفاع کنیم.

استاد حوزه علمیه اهواز، وظیفه هیأت مذهبی را بصیرت افزایی در میان مردم دانست و گفت: رسالت هیأت‌های مذهبی در عصر غیبت، حرکت در مسیر ظهور امام زمان، روشنگری سیره ائمه اطهار در جامعه و احیای شعائر الهی است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر اهواز، در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تبعیت از ولایت فقیه، عدم قبول ذلت و روشن بینی راه حق به مردم از مهم‌ترین پیام های عاشورای مهدوی است‌ که امید است همه در راستای آن حرکت کنیم./945/پ203/س
ارسال نظرات