۲۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۹۲۸۸۷
مسؤول دفتر رهبر انقلاب مطرح کرد:

خاطره ای از سفر رهبر معظم انقلاب به روستایی صعب العبور در یاسوج

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفری که به یاسوج داشتند در روستای محروم بازفت حضور یافتند و ما وقتی وارد این روستا شدیم، همه اعم از زن و مرد، پیر و جوان به استقبال رهبر انقلاب شتافتند و معظم له نیز همچون پدری مهربان در بین آنها نشستند.
حجت الاسلام محمدي گلپايگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به سفر چندی پیش مقام معظم رهبری به روستای بازفت یاسوج و دستور ایشان برای رفع مشکلات مردم این منطقه، ابراز داشت: یکی از برنامه های ثابت سفرهای مقام معظم رهبری، توجه و عنایت ویژه ایشان به مناطق محروم است.

توجه به مناطق محروم برنامه ثابت سفرهای مقام معظم رهبری به استان ها است

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفری که به یاسوج داشتند و برنامه ای که دفتر ایشان تنظیم کرده بود، سفری به منطقه بازفت داشتند و البته رهبر انقلاب در زمان ریاست جمهوری نیز به این منطقه سفری را انجام داده بودند.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، با اشاره به راه دسترسی صعب العبور این روستا تصریح کرد: راه دسترسی این روستا بسیار صعب العبور و دشوار است و در زمستان راه ارتباطی آن با سایر مناطق قطع می شود.

رییس دفتر مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: ما وقتی به همراه مقام معظم رهبری وارد این روستا شدیم، همه اعم از زن و مرد، پیر و جوان به استقبال رهبر انقلاب شتافتند و معظم له نیز همچون پدری مهربان در بین آنها نشستند و ضمن احوالپرسی از تک تک اهالی این روستا، آنها را مورد تفقد و دلجویی خود قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: در بازگشت از این منطقه مقام معظم رهبری دستورات بسیار خوبی را برای عمران و رفع محرومیت از این منطقه صادر کردند که آن گونه که ما شنیده ایم این دستورات و اوامر رهبری در حال اجرا است که مطمئنا وضعیت این منطقه را تغییر خواهد داد.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی در ادامه با اشاره به انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سعیدی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان تولیت جدید آستانه کریمه اهل بیت(ع)، برای وی آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در خدمت به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) بتواند بهتر از گذشته عمل کند.

مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب، با بیان اینکه آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع) از بزرگ ترین آستانه های مقدسه در ایران است ابراز داشت: در شهر مقدس قم بیش از هفتاد هزار نفر طلبه مشغول تحصیل هستند که این مساله در دنیا بی نظیر است.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی بیان داشت: بخشی از خدمات و اقداماتی که آستانه کریمه اهل بیت(ع) می تواند انجام دهد خدمت به حوزه علمیه قم است.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی در ادامه با اشاره به جوسازی های رسانه های بیگانه و محافل ضد انقلاب در خصوص سفر رهبر معظم انقلاب به قم، گفت: کار دشمن خصومت و جوسازی و توطئه است و نباید از دشمن انتظار مداحی و تعریف داشت.

رییس دفتر رهبر انقلاب ابراز داشت: دشمن کارش دشمنی و خصومت است، منتهی انسان باید با بصیرت حق را از باطل بشناسد و این مهم هم یک راه بیشتر ندارد و آن پیروی از ولی فقیه است.
 
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، با اشاره به مساله آلودگی هوای تهران و جوسازی های دشمنان و برخی رسانه ها در این خصوص بیان داشت: دشمنان در مساله تحریم بنزین دلبسته بودند که ایران اسلامی دچار چالش و اشکال شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تدبیر و ابتکار جالب وزارت نفت، تولید بنزین در داخل کشور آغاز شد و افزون بر این ایران این محصول را صادر هم کرد.

مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حال که این مساله تمام شد، دشمنان شروع کرده اند به سمپاشی در خصوص آلودگی هوای تهران و منشا این آلودگی ها را بنزین های تولید داخل عنوان می کنند، برخی از رسانه ها و روزنامه ها نیز این مطلب را نوشته اند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی گفت: جواب این مساله بسیار روشن است، اگر بنزین های تولید داخل منشا آلودگی هوای تهران است، پس چرا در سایر شهرهای کشور آلودگی ایجاد نشده است و تنها شهر تهران آلودگی دارد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات