۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۹۲۹۲۸
با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی آیت الله نوری همدانی از مردم استان گیلان

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی از حضور پر شور اقشار مختلف مردم در جریان سفر چهار روزه خود به استان گیلان قدردانی کرد.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی، از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی از حضور پر شور اقشار مختلف مردم در جریان سفر خود به استان گیلان قدردانی کرد.

در بخش هایی از این پیام آمده است: از این که با توفیق خداوند متعال، اجابت دعوت نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مکرم رشت و استاندار محترم برای اینجانب فراهم شد و مسافرت به آن خطه و دیدار شما مردم متدین و ولایتمدار انجام گرفت، خداوند را شاکرم.

در ادامه این پیام آمده است: خطه گیلان خاستگاه زهاد، فقهای بزرگ و علمای مجاهدی است که در دوره تاریک استبداد و استعمار مانند مشعلی فروزانی با درخشش جهادگرانه خود راه ولایتمداران را روشن کردند.

این مرجع تقلید در ادامه پیام خود آورده است: استان گیلان با تقدیم هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس، مهد تربیت مجاهدان شجاع است که در راه ولایت‌مداری چون آفتاب روشن هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین به حوزه علمیه در حال ساخت امیرالمؤمنین(ع) رشت اشاره کرد و افزود: ساخت این حوزه نمایان‌گر ایمان کامل و همت بلند گیلانیان است./950/د101/الف
ارسال نظرات