۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۹۲۹۸۰
به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

سامانه مدیریت دانش‌«معانی» رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ از پایگاه اطلاع رسانی معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در نمایشگاه امسال هفته پژوهش خراسان رضوی رونمایی می‌شود.
پژوهش
غلامرضا جلالی، معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار داشت: همزمان با هفته پژوهش از پایگاه اطلاع رسانی معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با عنوان سامانه مدیریت دانش «معانی» در نمایشگاه پژوهش رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی کتابخانه دیجیتال در این پایگاه اطلاع رسانی، ادامه داد: این کتابخانه در حال ساماندهی است که قرار است تا پایان سال بیش از یکصد هزار عنوان کتاب و مجلات گذشته نگر از طریق پایگاه اطلاع رسانی معاونت پژوهش دفتر در دسترس عموم قرار گیرد.

جلالی بیان داشت: این کتابخانه دیجیتال کتب تاریخی، دینی، تاریخ ادیان، تفسیر و روایات و متونی که به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی را در در اختیار پژوهشگران و عموم مردم قرار می‌دهد.

وی با بیان این‌که این پایگاه اطلاع رسانی به معرفی گروه‌های علمی معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات خراسان رضوی می‌پردازد، تصریح کرد: گروه‌های پژوهش های قرآنی، مطالعات شرق اسلامی، اقتصاد اسلامی، علوم اجتماعی، مطالعات فقهی، دین پژوهی و عرفان، فلسفه و کلام، ادبیات و هنر اسلامی و مرکز همکاری‌های علمی، پژوهشی بخش‌های مختلف معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی را تشکیل می دهند که این در پایگاه معرفی خواهند شد.

معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: این پایگاه اطلاعات مورد نیاز در ارتباط با پایان‌نامه‌ها و برنامه‌هایی که معاونت پژوهش دفتر در پیش رو دارد را در اختیار تمامی دانشگاهیان و اهل پژوهش اعم از حوزوی و غیر حوزوی، در هر منطقه ای که باشند، قرار می دهد./934/پ202/س
ارسال نظرات