۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۹۳۰۰۹
مسؤول حزب الله در جنوب لبنان:

دسیسه های آمریکا لبنان را به سوی خطر پیش می برد

خبرگزاری رسا ـ شیخ نبیل قاووق با اشاره به تلاش های فتنه انگیزانه آمریکا در لبنان تاکید کرد که حزب الله هرگز اجازه نخواهد داد که آمریکا با به خطر انداختن استقرار لبنان و دستاوردهای مقاومت، موفق به کسب دستاوردهای سیاسی برای خود شود.
قاووق
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق، مسؤول حزب الله در جنوب لبنان، شامگاه گذشته در مراسمی حسینی در شهر حومین الفوقا در نبطیه در جنوب لبنان با اشاره به حمایت آمریکا از شاهدان دروغین در مساله ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان، گفت: آمریکا می خواهد لبنان را به میدان تاخت و تاز خود برای ضربه زدن به مقاومت و سوریه تبدیل کند.

شیخ نبیل قاووق با تاکید بر وظیفه مقاومت در رویارویی با دسیسه های آمریکا و پاسداری از لبنان، گفت: ناتوانی در رویارویی با مقاومت اسراییل را به تحریک جامعه بین الملل و به ویژه آمریکا واداشته است تا با بهره گیری از سلاح دادگاه بین المللی، چهره مقاومت را تخریب کند تا فرصت جبران شکست خود در تابستان 2006 را بیابد.

وی با اشاره به اینکه تلاش های فتنه انگیزانه آمریکا لبنان را به سوی خطرهای بزرگی می کشاند، تاکید کرد: حزب الله هرگز اجازه نخواهد داد که آمریکا با به خطر انداختن استقرار لبنان و دستاوردهای مقاومت، موفق به کسب دستاوردهای سیاسی برای خود شود.

مسؤول حزب الله در جنوب لبنان، آمریکا را شکست خورده خواند و با اشاره به کاهش روز به روز نفوذ وی در منطقه و سراسر جهان، گفت: آمریکا برای به دست آوردن پیروزی ها خیالی و جبران زنجیره شکست های خود در جهان به لبنان روی آورده است، اما باز هم اشتباه کرده است؛ چراکه لبنان صحنه مناسبی برای تحقق دستاوردهایی به نفع آمریکا نیست./981/ج
ارسال نظرات