۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۹۳۰۷۱
به مناسبت ماه محرم صورت گرفت؛

اعزام ‌500 مبلغ دینی از سوی حوزه علمیه آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی از اعزام نزدیک به 500 مبلغ به مناطق مختلف این استان خبر داد.
حجت الاسلام صفايي، مدير حوزه علميه سفيران هدايت تبريز
حجت الاسلام میکائیل صفایی، مسؤول دفتر معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با ماه محرم، 483 مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق مختلف استان اعزام شده‌اند.

وی خاطر‌نشان کرد: 360 نفر از این تعداد اعزامی از حوزه علمیه قم و بقیه از طلاب و روحانیان استان آذربایجان شرقی هستند.

حجت الاسلام صفایی ادامه داد: با تدوین نقشه تبلیغی ضمن نیازسنجی و طبقه‌بندی مسأله تبلیغی استان، دورافتاده‌ترین و صعب‌العبورترین مناطق آذربایجان شرقی نیز از وجود معنوی روحانیان و مبلغان بهره‌مند شده‌اند.

مسؤول دفتر معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی گفت: افزون بر این تعداد، همزمان با آغاز محرم 1400 روحانی نیز از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برای‌ تبلیغ اعزام شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: به زودی مدیریت رسانه و فرق در دفتر معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی راه‌اندازی و شروع به فعالیت خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز ادامه داد: بیش از پنجاه طلبه این مرکز نیز همزمان با دهه اول محرم به مساجد سراسر استان برای فعالیت در جلسات قرآنی اعزام شدند./935/پ202/س

ارسال نظرات