۲۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۹۳۱۳۵
نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی:

شهید فروزنده از چهره‌های ارزشمند انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در پیام مشترکی اعلام کردند: امیر سرتیپ رحمان فروزنده فرمانده 21 حمزه آذربایجان از چهره‌های ارزشمند انقلاب، مخلص و از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس بود.
شهيد فروزنده تشييع پيکر شهيد فروزنده
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، آیت‌‌الله محسن مجتهدشبستری امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و احمدعلیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت شهادت جانگداز فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان امیر سرتیپ رحمان فروزنده پیام مشترک تسلیتی صادر کردند.

در این پیام آمده است: شهادت سرباز فداکار مومن و متعهد نظام امیر سرتیپ رحمان فروزنده فرمانده 21 حمزه آذربایجان که از چهره‌های ارزشمند انقلابی، مخلص و از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس بود، مردم شهیدپرور ایران اسلامی و استان آذربایجان شرقی را داغدار کرد.

این پیام مشترک می‌افزاید: اینجانبان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این عزیز بزرگوار و هم‌رزم شهیدش را به محضر ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، لشکر پرافتخار 21 حمزه آذربایجان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده شهید داغدار ایشان از درگاه خداوند منان رحمت واسعه الهی و علو درجات برای این عزیز از دست رفته و صبر و اجر و جذیل برای بازماندگان مسئلت می‌کنیم.

گفتنی است، دکتر رحمان فروزنده ظهر یک‌شنبه بیست و یکم آذر ماه جاری به هنگام بازگشت از رزمایش بزرگ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب کشور به تبریز بر اثر واژگونی خودرو به همراه دیگر هم‌رزمش سروان «اوردیخانی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید سرتیپ فروزنده از جانبازان دوران دفاع مقدس بود که در چند عملیات بزرگ و موثر حضوری فعال داشته و با شایستگی مراتب فرماندهی گروهان و گردان را در دوران دفاع مقدس در لشکرهای 16 و 77 و همچنین فرماندهی تیپ 45 تکاور و جانشین لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه خراسان را طی کرده و با توجه به رشادت‌ها و توفیقات متعدد و شایستگی‌های علمی و عملیاتی از دو سال قبل به فرماندهی لشکر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان منصوب شد.

شهید سرتیپ فروزنده، با شایستگی مراتب فرماندهی گروهان و گردان را در دوران دفاع مقدس در لشکرهای 16 زرهی قزوین و 77 پیاده خراسان و فرماندهی تیپ 45 تکاور و جانشین لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه خراسان را طی کرد و با توجه به رشادت‌ها و توفیقات متعدد و شایستگی‌های علمی و عملیاتی از دو سال قبل به فرماندهی لشکر 21 حمزه سیدالشهدا آذربایجان منصوب شده بود./935/د102/س
ارسال نظرات