۲۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۹۳۱۴۴
حجت الاسلام میرتاج الدینی:

ملت ایران سه دهه گذشته عاشورا را سرمشق خود قرار داده است

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که ملت ایران در سه دهه گذشته عاشورا را سرمشق خود قرار داده است خاطرنشان کرد: ما در مقابل بزرگترین قدرت های جهان محکم و استوار ایستاده ایم و این به برکت خون سیدالشهدا است.
حجت الاسلام ميرتاج الديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلا سید محمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور روز گذشته در همایش ایثارگران فرهنگی غرب استان که در مصلی شهر تنکابن برگزار شد، افزود: وجود 300 شهید فرهنگی نشان دهنده آزادگی خطه مازندران است.

وی با بیان این که ملت ایران فرهنگ ایثارگری را از عاشورا آموخته است تصریح کرد: معلمان در سنگر تعلیم و تربیت، درس ایثار و شهادت را به دانش آموزان می آموزند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی، پیام فرهنگ عاشورا را عزت، پایداری، مقاومت و جهاد خواند و افزود: فرهنگ عاشورا برای همیشه در تاریخ زنده می ماند و این یعنی که حسین و حسینیان ماندگار و یزید و یزدیان فناپذیرند.

وی با بیان این که ملت ایران در سه دهه گذشته عاشورا را سرمشق خود قرار داده است خاطرنشان کرد: ما در مقابل بزرگترین قدرت های جهان محکم و استوار ایستاده ایم و این به برکت خون سیدالشهدا است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که شناخت حق از باطل بسیار مهم است، افزود: دشمن مهره های فتنه را از درون انقلاب انتخاب کرده است و ما باید امروز در مقابل این ترفندها آماده باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران نیز در این همایش گفت: تاریخ فداکاری های ایثارگران را هرگز فراموش نخواهد کرد.

عبدالوحید فیاضی، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان این که 300 شهید فرهنگی بیرق افتخار آموزش و پرورش استان است افزود: در دولت خدمتگزار توجه ویژه به ایثارگران شده است.

وی تصریح کرد: کلاس های درس ما عرصه تنگاتنگ نبرد با دشمن امروز در جبهه جنگ نرم است و معلمان فرماندهان این نبرد در مقابل نیرنگ های دشمنان انقلاب هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: شهدای گرانقدر فرهنگی قلم بر زمین گذاشتند و اسلحه بر دست به میدان رفتند و این همان بصیرت است./950/پ202/الف
ارسال نظرات