۲۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۹۳۱۸۰
آیت الله طبرسی:

دشمنان از تفکر عاشورایی ملت ایران هراس دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران تفکر عاشورایی حاکم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول سی سال گذشته همواره موجب عصبانیت دشمنان بوده است، افزود: همین مسأله موجب شده که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال براندازی این نظام اسلامی باشند.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مدیر و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان، انقلاب اسلامی ایران برگرفته از غدیر و عاشورا دانست و گفت: نهضت انقلاب اسلامی اهداف قیام عاشورا را همواره مورد توجه قرار داده است.

وی با بیان این که تفکر عاشورایی حاکم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول سی سال گذشته همواره موجب عصبانیت دشمنان بوده است، افزود: همین مسأله موجب شده که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال براندازی این نظام اسلامی باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که نظام سلطه در سی سال گذشته از همه ترفند و توطئه ها بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده است، بیان داشت: اما توکل ملت ایران به خداوند متعال سبب خنثی شدن همه آن توطئه ها شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تهدید، تحریم، حمله نظامی و ترور را از نمونه های آشکار اقدامات مذبوحانه دشمنان در سی سال گذشته علیه ملت ایران برشمرد و ادامه داد: همه این تلاش با ایستادگی این ملت خنثی شد و چیزی جز رسوایی برای دشمنان باقی نماند.

آیت الله طبرسی ادامه داد: تحریم های سی ساله غرب علیه ایران سبب پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به قیام حسینی اشاره کرد و با بیان این که دفاع از دین و ارزش های اسلامی مهم ترین اهداف قیام حسینی بوده است، گفت: فلسفه وجودی این حماسه عظیم باید بیشتر برای مردم به ویژه نسل جوان بازگو و تبیین شود.

وی در ادامه سخنان خود بر لزوم پرهیز از خرافه پرستی در آیین های عزاداری ماه محرم تاکید کرد و افزود: سست کردن اعتقادات مذهبی به ویژه در بین جوانان از جمله توطئه های سازمان یافته دشمنان در ضربه زدن به نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران برگزاری مراسم سنتی عزاداری امام حسین(ع) را مورد تأکید قرار داد و گفت: این گونه عزاداری همواره مورد تأکید بزرگان دینی بوده است./950/پ202/الف
ارسال نظرات