۲۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۹۳۱۹۴
آخرین اخبار انفجار صبح امروز؛

شهادت بیش از 30 تن از عزاداران حسینی در چابهار

خبرگزاری رسا ـ بر اثر دو انفجار انتحاری صبح امروز در میان عزاداران حسینی چابهار 30 تن از هموطنان شهید و بیش از 55 نفر نیز مجروح شدند.
شهادت بیش از 30 تن از عزاداران حسینی در چابهار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا بر اثر دو انفجار انتحاری صبح امروز در میان عزاداران حسینی چابهار 30 تن از هموطنان شهید و بیش از 55 نفر نیز مجروح شدند.

یکی از مسئولان محلی در گفت و گو با خبرنگار رسا در زاهدان با اعلام این خبر به ذکر جزئیات این حادثه دردناک پرداخت و اظهار داشت: متاسفانه صبح امروز تروریستی با کمربند انتحاری خود را در میان دسته عزاداری اداره شیلات چابهار منفجر نمود که بر اثر این انفجار شماری از عزاداران حسینی به شهادت رسیده و مجروح شدند.

وی افزود: تروریست دیگری که قصد انجام عملیات داشت پیش از اقدام، توسط ماموران امنیتی شناسایی و به ضرب گلوله مجروح شد، اما توانست پیش از دستگیری گریخته و خود را به میدان فرمانداری رسانده و بمب متصل به خود را منفجر کند.

این مسئول محلی با اشاره به دستگیری تروریست سوم بیان کرد: تروریست دیگری نیز که خود را برای انجام عملیات بر ضد عزاداران سید و سالار شهیدان آماده می کرد، قبل از هرگونه حرکتی توسط ماموران امنیتی شناسایی و دستگیر شد.

بر اساس این گزارش شمار شهدای این دو انفجار تا کنون به 30 تن رسیده و شمار مجروحین نیز 55 نفر بوده است.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حملات تروریستی وحشیانه را به عهده نگرفته است. /ت301/ج
ارسال نظرات