۲۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۹۳۲۰۱
معاون امور مدارس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه:

همه هراس تفکر غربی حاکمیت فرهنگ اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ معاون مراکز و مدارس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، با بیان این که مشکل کشورهای غربی، دستیابی ایران اسلامی به انرژی هسته ای نیست، ابراز داشت: استکبار جهانی از ظهور ولایت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هراس دارد.
حجت الاسلام و المسلمين عبدالکريم فرحاني، معاون مراکز و مدارس مرکز مديريت حوزه هاي علميه حجت الاسلام و المسلمين عبدالکريم فرحاني، معاون مراکز و مدارس مرکز مديريت حوزه هاي علميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام  عبدالکریم فرحانی، معاون مراکز و مدارس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، ظهر امروز، در جمع عزاداران اهواز، در یادمان بین الحرمین، با بیان این که مشکل کشورهای غربی، دستیابی ایران اسلامی به انرژی هسته ای نیست، اظهار داشت: استکبار جهانی از ظهور ولایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هراس دارد.

حجت الاسلام فرحانی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام می دانند که سرانجام این جهان از آن اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است؛ از این رو با طرح دسیسه های شوم و گوناگون به دنبال محو دین مبین اسلام و آموزه های ائمه اطهار(ع) است.

این استاد حوزه علمیه، با بیان این که امروز ه انقلاب اسلامی ایران، نماد بارز یک مکتب شیعی است، تاکید کرد: استکبار جهانی، بزرگ ترین مانع سلطه گری خود را انقلاب اسلامی می داند؛ از این رو تمام هجمه های دشمن، علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

موفقیت چشمگیر انقلاب مدیون رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب است

وی عامل اصلی پیروزی ها و موفقیت های پی در پی جوانان ایران اسلامی در دوران انقلاب و پس از آن را مدیون رهبری های حکیمانه ولی فقیه دانست و گفت: اگر جوانان ایران اسلامی امروزه در زمینه های مختلف افتخار آفرین جهان شدند، همه از برکات وجود مقدس رهبر معظم انقلاب است.

معاون مراکز و مدارس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، با بیان این که مخالف استکبار جهانی، با ایران اسلامی در خصوص دستیابی به انرژی هسته ای نیست، بلکه آنان نمی خواهند مردم با علم و مکتب تشیع و نقش ولایت مأنوس شوند.

حجت الاسلام فرحانی در ادامه سخنان خود، بزرگ ترین شاخص شکست دشمنان اسلام را دستیابی مسلمانان به آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خواند و گفت: دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی به خاطر فناوری ها نیست، بلکه آنان به این نتیجه رسیده اند که با وجود ولایت فقیه، زمینه ظهور منجی عالم بشریت فراهم می شود.

وی با بیان این که امروزه مشکلی که غربی ها به آن دچار شده اند، علمی، عقیدتی و فلسفی است، گفت: عصاره دین مبین اسلام و همه ادیان الهی، ولایت اهل بیت(ع) است؛ همه ادیان به وجود منجی عالم بشریت مبنی بر این که برپا کننده عدالت، مهدی موعود است، اعتقاد دارند؛ از این کینه توزان و دشمنان اهل بیت (ع) از ظهور ایشان هراس دارند.

معاون مراکز و مدارس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، در بخش دیگری از سخنان خود، با تبیین حادثه عاشورا و فلسفه روز تاسوعا اظهار داشت: برای حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، تاسوعا روز تشخیص نخبگان با بصیرت و بی بصیرت اصحاب خویش بود.

حجت الاسلام فرحانی افزود: در این روز عظیم، با این که امام حسین(ع) یاران فراوانی داشت، امام ایشان نخبگان بی بصیرت و دل باخته دنیا را از جمع خویش جدا کرده و تنها با جمعی از اصحاب با بصیرت، وفادار، شجاع و ولایتمدار به نبرد عاشورا رفتند.

بصیرت افزایی درس بزرگ تاسوعا و عاشورا

وی با بیان این که بزرگ ترین درس تاسوعا و عاشورا، اهمیت بصیرت افزایی و ولایتمداری است، گفت: رهبر معظم انقلاب، 15 سال پیش در بیانات گهربار خویش بر مسأله بصیرت افزایی تاکید داشتند و می فرمودند که نخبگان مواظب باشند، عاقبت انقلاب اسلامی به عاقبت دوران صدر اسلام مبتلا نشود.

حجت الاسلام فرحانی، یادآور شد: در دوران صدر اسلام، پس از رحلت جانگداز پیامبر عظیم الشأن اسلام، مسلمانان بی بصیرت، راه حق را نشناخته و فریب دشمنان اسلام را خوردند؛ تنها دلیل انحراف انقلاب صدر اسلام، بی بصیرت مردم بود.

فتنه 88 بارزترین شاخص برای تشخیص نخبگان بی بصیرت بود

معاون مراکز و مدارس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، فتنه 88 را به عنوان بارزترین شاخص برای تبیین دشمنان اسلام و نخبگان مزدور خواند وگفت: مردم بدانند که هنوز فتنه نخوابید و دشمن به دنبال انحراف جوانان به صورت جنگ نرم است.

وی در پایان مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب در مقابله با فتنه 88 را مدیریتی بی نظیر دانست و گفت: اگر وجود مقدس ولایت فقیه در کشور نبود؛ این انقلاب به دست مزدوران استکبار جهانی می افتاد؛ منشأ همه پیروزی های انقلاب، ولایت فقیه است./945/پ201/س
ارسال نظرات