۲۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۹۳۲۷۴
آیت الله طبرسی:

حادثه تروریستی چابهار، پرونده وحشی گری غرب را سیاه تر کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن حادثه تروریستی در چابهار، گفت: این حرکت نفاق آلود پرونده وحشی گری توطئه گران خارجی را سیاه تر کرد.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندرن امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان، با محکوم کردن حمله تروریستی عاملان غرب در روز تاسوعای حسینی، گفت: این اقدام مذبوحانه بار دیگر چهره نفاق را برای همگان آشکار کرد.

وی، سرویس های اطلاعاتی غرب عاملان اصلی این حادثه تروریستی دانست و افزود: توطئه گران خارجی بدانند با این گونه اقدامات ضد انسانی نمی توانند گوشه ای از اتحاد و همدلی شیعه و سنی را کاهش دهند.

خطیب جمعه ساری با تأکید بر این که این گونه اقدامات مذبوحانه کوچک ترین خدشه ای در روحیه عاشورایی ملت ایران وارد نخواهد کرد، ادامه داد: دشمنان اطمینان کامل داشته باشند اقدامات ضد انسانی آنها علیه ملت ایران بر اتحاد و همدلی این مدت همیشه در صحنه می افزاید.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران اجازه نخواهند داد این حرکت های مذبوحانه کوچکترین خدشه ای را به آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند، بیان داشت: ملت ایران اعم از شیعه و سنی به طور جدی در مقابل باورهای دینی خود ایستادگی می کنند و اجازه تعدی دشمنان به آن را نخواهند داد.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی بیش از سی است که با چهره نفاق آشنا شده اند، ادامه داد: ترور شخصیت های بزرگ ابتدای انقلاب و مردم بی گناه در طول سال های اخیر پرونده دشمنان ملت ایران را هر روز سیاه تر می کند.

امام جمعه ساری ترور و فتنه را دو هدف عمده دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: سی سال است که این ملت در برابر توطئه هی مختلف دشمنان ایستادگی کردند و این مسأله ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به فتنه سال گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: برخی عوامل خود فروخته با فتنه آشوب گری قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند که روشنگری های رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت ملت ایران آتش فتنه ها را خاموش کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت امام حسین(ع) در روز دهم ماه محرم، گفت: اهداف قیام امام حسین موضوع کمی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: خطبا و وعاظ باید در منابر خود به درستی این اهداف والا را برای مردم به ویژه نسل جوان جامعه بازگو کنند تا تأثیر گذار باشد.

آیت الله طبرسی با بیان این که تاریخ عاشورا مبتنی بر عقیده، ایمان و شهامت بوده است، اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهداف نهضت حسینی را دنبال می کند.

وی همچنین به مسأله عدالت در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: اسلام بر اساس عدل و عدالت استوار است و حکومتی که بر پایه عدل و عدالت باشد با هیچ توطئه ای متزلزل نخواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کسانی می توانند درحاکمیت اسلامی به مردم خدمت کنند که فقیه عادل باشند و امروز به شکر خدا رهبری نظام اسلامی را فردی با دارا بودن شرایط کامل فقاهت و عدالت بر عهده دارد.

امام جمعه ساری همچنین به سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: تاکید امام خمینی(ره) بر وحدت این دو مرکز علمی کشور جامعه همواره مدنظر بوده و امروز دانشگاهیان و حوزویان وظیفه دارند در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به جرکت کاروان آسیایی کمک به غزه اشاره کرد و بیان داشت: این اقدام حرکتی ارزشمند است که باید ادامه داشته باشد./950/پ201/الف
ارسال نظرات