۲۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۹۳۲۸۹
جامعه روحانیت اهل سنت سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای:

شعور انقلابی مردم سیستان و بلوچستان خنثی کننده توطئه‌ دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ جامعه روحانیت اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد‌.
بيانيه جامعه روحانيت اهل سنت سيستان و بلوچستان در محکوميت جنايت تروريستي چابهار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، در پی جنایت تروریستی چابهار، جامعه روحانیت اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای این جنایت را محکوم کرد. 

در این بیانیه آمده است: بار دیگر عوامل استکبار جهانی و آشوبگران و فتنه انگیزان دست به جنایت وحشتناکی زدند و این بار جمعی از مردم چابهار را که مشغول عزاداری بودند، مورد هدف قرار داده و در این جنایت تروریستی عده ای از هموطنان عزیزمان را شهید و مجروح کردند.

این بیانیه می‌افزاید: استکبار جهانی و ایادیش باید بدانند که مردم شریف استان با پیوند عمیق تاریخی و اخوت اسلامی و شعور انقلابی، هوشیارتر از آنند که با چنین حرکت‌های مذبوحانه و نابخرادانه صحنه را خالی کنند، بلکه امت شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان (اعم از شیعه و سنی) ثابت کرده اند که با حفظ وحدت و انسجام دشمن را از کِرده اش پشیمان کرده است.

جامعه روحانیت اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در این پیام تصریح کرده است: این جنایت وحشیانه را به شدت محکوم نموده و از خداوند منان خواستاریم که هر چه سریعتر جانیان و بانیان این جنایت را به عذاب جنایتشان گرفتار نماید.

بیانیه یاد شده آورده است: از مسؤولین محترم سیاسی، انتظامی و امنیتی می خواهیم که با حرکت منسجم و سریع عوامل این جنایت را دستگیر کرده و به سزای اعمال منفورشان برسانند و از مردم بزرگوار استان انتظار داریم که با بیداری، هوشیاری و حفظ وحدت، نقشه شوم عوامل استکبار جهانی را خنثی نمایند.

در پایان این بیانیه آمده است: در پایان این ضایعه اسفناک را به مردم شریف استان، خانواده شهدا و مجروحین تسلیت گفته و از خداوند متعال برای شهدای عزیز علوّ درجات و برای مجروحین شفای عاجل و کامل و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم ./940/د102/س
ارسال نظرات