۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۹۳۳۰۸
جامعه مدرسین در اطلاعیه‌ای عنوان کرد؛

حمله تروریستی در چابهار هیچ‌ خللی به وحدت شیعه و سنی وارد نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی چابهار اعلام کرد: هدف دشمن از این اقدامات تروریستی، ایجاد تفرقه و درهم شکستن اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
جامعه مدرسين


به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی چابهار اعلام کرد: هدف دشمن از این اقدامات تروریستی، ایجاد تفرقه و درهم شکستن اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: «باردیگر دست پلید استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب از آستین مزدورانی بی‌دین به درآمد و در روز تاسوعای ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) تعدادی از عزاداران حسین ابن علی (علیه السلام) را به خاک و خون کشید که دل هر انسان آزاده‌‌ای را به درد آورد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و عرض تسلیت به خانواده‌های شهیدان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این اقدام ننگین اعلام می‌دارد، هدف دشمنان از انجام چنین حوادثی، ایجاد تفرقه و درهم شکستن اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با هوشیاری مسئولان و مردم انقلابی، مؤمن و عاشورایی به این اهداف شوم خود نخواهند رسید.

دشمنان قسم خورده اسلام بدانند این گونه اقدامات هیچ‌گونه خللی در وحدت شیعه و سنی ایجاد نخواهد کرد.

در پایان از مسئولان امنیتی انتظار می‌رود ضمن شناسایی و دستگیری عوامل پشت‌پرده این حادثه خونین آنان را به سزای اعمال پلیدشان برسانند. و از مردم مؤمن استان سیستان و بلوچستان درخواست می‌شود با هوشیاری و حفظ وحدت جلوی هرگونه فتنه دشمنان را بگیرند.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم»/916/د101/ع

ارسال نظرات