۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۹۳۳۲۹

همایش وحدت حوزه و دانشگاه در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش وحدت حوزه و دانشگاه به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اردبیل برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام مهدي نوروزي، مدير استاني حوزه هاي علميه استان اردبيل
حجت الاسلام مهدی نوروزی، مدیر استانی حوزه های علمیه استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: همزمان با 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح، همایش وحدت حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این همایش با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در حوزه علمیه میرزا علی اکبر اردبیل برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نوروزی گفت: همایش وحدت حوزه و دانشگاه اردبیل عصر امروز با هدف بررسی راهکارهای تعامل میان حوزه و دانشگاه و همچنین تحول در علوم انسانی با سخنرانی صاحب نظران و کارشناسان امر برگزار می‌شود.

وی تفاهم اخلاقی و درک متقابل میان حوزه و دانشگاه و متحد بودن آنها در تمام عرصه‌های اجتماعی را از مهم‌ترین محورهای برگزاری این همایش یاد کرد و گفت: این امر بایستی در کرسی های آزاداندیشی حوزه و دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گیرد و تنها مختص به روز یا هفته خاصی نباشد.

مدیر استانی حوزه های علمیه اردبیل با تاکید بر این‌که مسأله وحدت حوزه و دانشگاه باید از نظر به سمت عمل حرکت کند، گفت: پس از گذشت سی سال از انقلاب اسلامی دیگر زمان نظریه پردازی به سر آمده و بایستی راهکارهای کاربردی مورد بررسی قرار گیرد./935/پ202/س
ارسال نظرات