۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۹۳۳۵۵
امام جمعه اهل سنت چابهار:

دشمنان با اجیرکردن عوامل مزدور به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت چابهار گفت: دشمنان ملت ایران سعی دارند با اجیرکردن برخی عوامل مزدور در صفوف به هم پیوسته و وحدت آفرین مردم شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند.
مولوي عبدالرحمان ملازهي امام جمعه اهل سنت چابهار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی عبدالرحمان ملازهی، امام جمعه اهل سنت شهرستان چابهار، امروز در مراسم راهپیمایی اعتراض آمیز مردم و علمای اهل سنت مناطق جنوب سیستان و بلوچستان که در محکومیت جنایت تروریستی روز تاسوعای چابهار برگزار شد، با تسلیت این جنایت تروریستی به خانواده معظم شهدا، این اقدام کور و پلید را محکوم کرد.

امام جمعه اهل سنت چابهار، اظهار داشت: دشمنان ملت ایران که در صحنه های مختلف با شکست مواجه شدند، امروز سعی دارند با اجیرکردن برخی عوامل مزدور در صفوف به هم پیوسته و وحدت‌آفرین مردم شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند.

وی، تصریح کرد: اما مزدورانی که این ننگ را برای همیشه تاریخ برای خود ثبت کردند، بدانند هرگز به این آرزوی ننگینشان نخواهند رسید.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، نیز در این مراسم، گفت: مردم بلوچ و برادران اهل سنت در این راهپیمایی نشان دادند اقدامات تروریستی از سوی مزدوران استکبار جهانی، تفرقه ایجاد نخواهد کرد و در آمیختن خون شهدای اهل سنت و شیعه تقویت و ثبات نظام جمهوری اسلامی را تضمین خواهد کرد.

وی، با بیان این‌که استکبار جهانی بداند حساب اهل سنت از چند نفر شرور و تفکرات سلفی و وهابی جدا است، اعلام کرد: حتی افرادی که کوچک‌ترین قدمی برای کمک به تروریست‌ها برداشته باشند به اشد مجازات قانونی محکوم می‌شوند.

حجت الاسلام حمیدی خاطر‌نشان کرد: مردم داغدار چابهار با هوشیاری و بیداری وحدت و آرامش خود را حفظ خواهند کرد و مسؤولان نیز افزون بر ریشه کنی شرارت‌ها، عوامل تروریست را به سزای اعمالشان خواهند رساند./940/پ202/س
ارسال نظرات