۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۹۳۳۶۱
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

دسیسه های داخلی و خارجی اسراییل علیه مقاومت نشانگر ناکامی و ناتوانی این رژیم است

خبرگزاری رسا ـ سید هاشم صفی الدین با ابراز اینکه دستاوردهای مقاومت انقلابی ژرف در مفاهیم و راهبردها ایجاد کرد، تاکید کرد که کسی قادر به از بین بردن دستاوردهای مقاومت نیست.
حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، در مراسم بزرگداشتی در شهر نبطیه در جنوب لبنان، دستاوردهای مقاومت را موجب ایجاد دگرگونی اساسی و انقلابی ژرف در مفاهیم و راهبردها، گفت: محال است آمریکا و رژیم صهیونیستی بتوانند آنچه را که مقاومت به دست آورده از بین ببرند و همه دنیا هم نمی تواند این مقاومت را از ما بگیرد.

سید هاشم صفی الدین با اشاره به دسیسه های رژیم صهیونیستی در منطقه و لبنان و به کارگیری روش های مختلف سیاسی و برانگیختن نیروهای داخلی منطقه و لبنان و تلاش برای بهره گیری از برخی از نیروهای سیاسی سست عنصر، این دسیسه ها را نشان دهنده ناتوانی و ناکامی این رژیم دانست و افزود: آن دوران که رژیم صهیونیستی جنگی را به نفع خود علیه لبنان برافروزد، پایان یافته است.

وی با تاکید بر اینکه آنها هرگز نخواهند توانست که نعمت مقاومت را از ما بگیرند، گفت: کسانی که اهمیتی به هدف قرار گرفتن مقاومت نمی دهند، هرگز نعمت مقاومت را احساس نکرده اند و همواره را را برای ضربه خوردن مقاومت هموار می کنند تا لبنان را از این نعمت محروم سازند.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان خطاب به این عده تأکید کرد که به رغم حجم تبلیغات گسترده برای خدشه دار کردن چهره مقاومت، هرگز به هدفشان نخواهند رسید و افزود: تا امروز ما توضیحات کافی و لازم را پیرامون وضع فعلی و پیامدهای صدور کیفرخواست دادگاه رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان داده ایم و از آنجا که به حساسیت وضع موجود آگاهی داریم، همه تلاش خود را متوجه مقابله با شرایط مرحله قبل از صدور کیفرخواست کرده ایم تا بتوانیم با فتنه آتی در لبنان مواجهه کنیم.

وی پیرامون موضع حزب الله در مرحله صدور کیفرخواست دادگاه حریری، گفت: ما در مرحله قبل از صدور کیفرخواست هستیم و تمام کوشش خود را انجام می دهیم که به مرحله صدور کیفر خواست نزدیک نشویم ولی اگر این اتفاق بیفتد برای هر پیش آمدی واکنشی خواهد بود./981/گ
ارسال نظرات