۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۹۳۳۷۹
مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس تهران:

بصیرت چراغ راه در فضای غبار آلود فتنه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران، با بیان این که شهدا قوی ترین مه شکن در غبار فتنه هستند، گفت: باید با تأسی از شهدا فتنه ها را خاموش کنیم و به صراط مستقیم هدایت شویم.
بصيرت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، سردار مجتبی عسگری، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران، شب گذشته در یادواره شهدای گرجی محله بهشهر با بیان این که شهدا قوی ترین مه شکن در غبار فتنه هستند، گفت: باید با تأسی از شهدا فتنه ها را خاموش کنیم و در مسیر صراط مستقیم حرکت کنیم.
 
وی افزود: در بحث فتنه همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بر افزایش بصیرت و رهایی از فضای غبارآلود دارند، باید بصیرت افزایی را در سرلوحه کار خود قرار داده و با نورافکن بصیرت حرکت کنیم.

عسگری با بیان این که، وظیفه ما در زمان فتنه بسیار سنگین است، خاطر نشان کرد: مهم ترین وظیفه ما در این رابطه، اقتدا به شهدا و دنباله روی از آرمان های آنان است.

وی با بیان این که شهادت طلبی، ایثار و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس نباید فراموش شود، یادآور شد: آنان برای خدا جنگیدند و با این جنگ، درس عزت و آزادی به ما دادند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران، همچنین اضافه کرد: ما هر چه داریم از شهدا است و اگر آنها نبودند، ما امروز سربلند و پیروز نبودیم.
 
عسگری ادامه داد: شهدا نور کامل هستند و با اطاعت پذیری از آنان محال است که گمراهی به سراغ ما بیاید و منحرف شویم.

وی در ادامه سخنان خود، ولی فقیه را ستون خیمه اسلام دانست و گفت: کسانی که برآن اعتقادند امام راحل، ولایت فقیه را تنها برای خودش خواسته بود، تفکر آنها صحیح نیست.
 
عسگری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که شهدا از مرتبه بسیار بالاتری در نزد خداوند متعال برخوردار هستند، ادامه داد: با گذر به گلزار شهدا در میابیم که قبور شهدا، بوی مردگی ندارد و دریای معارف دینی و آزادگی در آن خفته است که هر یک برای ما درس بزرگ ایستادگی، عظمت و اقتدار است.
 
وی در پایان گفت: شهدا در زیبا ترین لحظات خدا را یاری کردند و خداوند نیز در تنگاترین لحظات یاری گر آنان بود و چنین شد که با کمترین سلاح بر دشمن سر تا پا مسلح پیروز شدیم./950/پ202/الف
ارسال نظرات