۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۹۳۳۸۳
استاندار قم:

خون شهدای جنایت تروریستی چابهار، اتحاد ملت ایران را افزایش خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم، جنایت تاسوعای حسینی شهر چابهار را محکوم کرد و گفت: دشمنان ملت ایران با این گونه اقدامات کور به اهداف خود دست نخواهند یافت و ملت ایران نیز بصیرتر و هوشیارتر خواهد شد.
حجت الاسلام محمد حسين موسي پور استاندار قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور استاندار قم، عصر روز گذشته در جلسه شورای اداری استان قم، با محکوم کردن حادثه تروریستی تاسوعای شهر چابهار، شهادت شماری از هموطنانمان در این حادثه را تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه دشمنان با این گونه اقدامات کور به اهداف شوم خود نخواهند رسید، اقدامات تروریستی را نشانه عجز و زبونی استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران دانست و تاکید کرد: این جنایت‌ها نه تنها خدشه ای در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نمی کند، بلکه آنها را هوشیارتر و بصیرتر می‌کند.

حجت الاسلام موسی پور ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی به خیال خود با این تلاش‌های مذبوحانه می‌خواهند یکپارچگی و وحدت مردم را در هم بشکنند، اما مسلما این خون‌ها اتحاد ملت قهرمان و انقلابی ایران اسلامی را افزایش خواهد داد.

وی افزود: برای جنایت کاران چیزی جز روسیاهی باقی نخواهد ماند و این ترورها و اقدامات کور نیز سند حقانیت و مظلومیت ملت بزرگ ایران است.

استاندار قم تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال ایجاد خلل در روند توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران هستند، اما به فضل الهی و با هوشیاری و بصیرت مردم هیچگاه موفق به این امر نخواهند شد.

وی با اشاره به اهداف شوم دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین صفوف یکپارجه ملت، بیان داشت: امسال خون شیعه و سنی در تاسوعای حسینی به هم آمیخته شد و پیوند ناگسستنی حریت و آزادگی را تا ابد جلوه‌گر ساخت.

رییس شورای اداری استان قم در ادامه سخنان خود با تسلیت ایام حزن و اندوه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) سرور و سالار شهیدان، تصریح کرد: خوشبختانه مجالس عزاداری آن امام همام با حضور خیل گسترده و عظیم عاشقان و ارادتمندان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد که این مساله نشانگر پایبندی نسل جوان به آموزه‌های دینی و فرهنگ عاشورایی است. /924/پ202/ص
ارسال نظرات