۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۹۳۴۴۴
در گفت‌وگو با رسا اصلاح شد؛

دو روحانی ‌در حادثه تروریستی چابهار مجروح شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، از مجروح شدن دو روحانی در جنایت تروریستی روز تاسوعای چابهار خبر داد‌.
حجت الاسلام صفر قربانپور، مديرکل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان
حجت الاسلام صفر قربانپور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در باره خبری که از سوی روابط عمومی آن اداره کل به نقل از رییس اداره تبلیغات اسلامی چابهار درباره شهادت دوتن از روحانیان در حادثه تروریستی چابهار منتشر شده بود، گفت:  ‌این دو روحانی در این حادثه به شدت مجروح شدند و خبر شهادت، اشتباه نوشتاری ‌روابط عمومی این اداره کل بوده است. 

وی، افزود: در بازدیدی که این جانب از این روحانیان در بیمارستانی در زاهدان داشته ام حال عمومی این مبلغان خوب است و امیدواریم هر چه زودتر برای این عزیزان بهبودی حاصل شود.

گفتنی است، حجت الاسلام سید علی سجادی و حجت الاسلام علی اخوان، روز تاسوعای امسال در حادثه تروریستی چابهار مجروح شدند که امروز پایگاه اینترنتی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در مطلبی به اشتباه خبر از شهادت این دو روحانی داده بود که با پیگیری خبرنگار رسا، این خبر از سوی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان اصلاح شد‌./940/د102/س
ارسال نظرات