۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۹۳۴۵۵
به همت حوزه علمیه خواهران مشهد؛

گنجینه تفسیری امام صادق در مشهد تدوین می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فراخوان آثار جهت تدوین گنجینه تفسیری امام صادق(ع) از سوی مدرسه علمیه اسلام شناسی مشهد اعلام شد.
پژوهش، علمي، تحقيقي
خانم طالقانی، مسؤول واحد پژوهش مدرسه اسلام شناسی حضرت زهرا (س( در گفت و گو با خبنرگار خبرگزاری رسا درمشهد از تدوین گنجینه تفسیری امام صادق(ع) از سوی این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: به همین منظور، فراخوان اثار در این زمینه در سطح حوزه علمیه خراسان اعلام شده است.

وی افزود: اصول و مبانی تفسیری (مبانی فقهی ولایت فقیه درتفسیر امام صادق(ع) ) بخش ویژه این فراخوان و مبانی کلامی ولایت فقیه در تفسیر امام صادق(ع( دیگر محور این فراخوان را تشکیل می دهند.

طالقانی، کشف و تبیین مبانی تفسیری امام صادق(ع)، استخراج و اشاعه گنجینه امام صادق (ع) از متون روایی، اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی از دیدگاه امام صادق(ع)، بهره گیری از تفسیر امام صادق(ع) در مسائل کلامی و فقهی و اخلاقی را از اهداف تدوین این گنینه ذکر کرد وگفت: علاقمندان می توانند تا بیستم بهمن ماه آثار خود را به همراه سی دی به نشانی دبیرخانه واقع در مشهد،در خیابان امام خمینی 48-مدرسه اسلامشناسی حضرت زهرا (س) ارسال کنند.

مسؤول واحد پژوهش مدرسه اسلام شناسی مشهد یادآور شد: اختتامیه این فراخوان و تجلیل از آثار برگزیده در هفته وحدت خواهد بود. همچنین مقالات در کتاب همایش منتشر خواهد شد./930/پ202/ص
ارسال نظرات