۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۹۳۵۲۰
با حضور امام جمعه تبریز؛

راهکارهای وحدت واقعی حوزه و دانشگاه بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیران و استادان حوزه و دانشگاه آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در این استان، راهکارهای واقعی وحدت حوزه و دانشگاه را بررسی می‌کنند.
آيت الله شبستري
میکائیل جمال پور، رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه های آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: مدیران و اساتید حوزه های علمیه و دانشگاه های آذربایجان شرقی آیت الله شبستری، امام جمعه تبریز و با نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: این دیدار به مناسبت گرامیداشت هفته حوزه و دانشگاه، دوشنبه هفته آینده پس از نماز مغرب و عشاء در بیت امام جمعه تبریز برگزار می‌شود.

جمال پور ادامه داد: در این نشست صمیمی که با حضور اعضای شورای مدیریت حوزه های علمیه و مدیران دانشگاه های دولتی و غیردولتی استان همراه خواهد بود، راهکارهای وحدت واقعی حوزه و دانشگاه مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه های آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مساله وحدت حوزه و دانشگاه باید از حالت شعاری خارج شود، تصریح کرد: اگر چه حوزه و دانشگاه هر یک اهداف و برنامه های خود را دارند، اما می توانند در هدف مشترک خود که تعالی نظام اسلامی است، ارتباط و تعامل نزدیک تر داشته باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه، وحدت این دو نهاد علمی را مایه عزت نظام اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان درصدد فتنه انگیزی در فضای حوزه و دانشگاه هستند، وحدت واقعی و بدون تشریفات خاص این دو نهاد می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند./935/پ202/ص
ارسال نظرات