۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۹۳۵۲۶
امام جمعه مینوشهر:

پیشبرد اهداف نظام اسلامی در گرو اتحاد حوزه و دانشگاه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مینوشهر، پیشبرد اهداف نظام اسلامی در سطح بین الملل را در گرو اتحاد بین حوزه و دانشگاه دانست.
حجت الاسلام جواد عادل پور امام جمعه مينو شهر
حجت الاسلام محمد جواد عادلپور، امام جمعه مینوشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که وحدت حوزه و دانشگاه امری ضروری و واجب است، اظهار داشت: وحدت حوزویان و دانشگاهیان موجب می شود تا مردم نیز همانند آنان متحد و یکپارچه شوند؛ چرا که این دو قشر از برجسته ترین اقشار در جامعه هستند.

استاد حوزه های علمیه مینوشهر، با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه عاملی مؤثر در خنثی سازی توطئه های دشمنان است، گفت: این دو پایگاه علم آموزی باید وحدت یکپارچگی خود را حفظ، و با دسیسه های مستکبران مقابله کنند و ایران سرافراز اسلامی را به اوج عزت و اقتدار در جهان برسانند.

امام جمعه مینوشهر، با اشاره به این که وجود اعتماد متقابل بین حوزه و دانشگاه سبب حل مسایل کشور می شود، تصریح کرد: هیچ یک از این دو قشر به تنهایی نمی تواند مشکلات و کاستی های موجود در جامعه را حل کند؛ بنابراین وحدت و یک پارچگی دانشگاهیان و حوزویان موجب پیشرفت و پیشبرد اهداف کشور در سطح بین الملل می شود.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان نسبت به ایجاد تفرقه بین اقشار جامعه، گفت: دشمنان به شدت در تلاش هستند با اقدامات زیرکانه خود، وحدت بین اقشار جامعه و به خصوص بین حوزویان و دانشگاهیان را از بین ببرند، اما آنان غافل از انسجام و اتحاد ناگسستنی اقشار جامعه هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مینوشهر، در ادامه سخنان خود، با اشاره به معنای وحدت بین حوزه و دانشگاه، گفت: همدلی، همکاری، تعاون، عدم نفی یک دیگر، استفاده و تبادل فکری و علمی از همدیگر و تلاش برای رفع مشکلات کشور از معانی وحدت بین حوزه و دانشگاه است.

استاد حوزه های علمیه مینوشهر، به بصیرت افزایی نسبت به آحاد جامعه از سوی حوزویان و دانشگاهیان اشاره و تصریح کرد: همه طلاب، روحانیان و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور وظیفه دارند با بصیرت افزایی در همه سطوح جامعه، مردم را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه سازند و در جهت خنثی سازی آن گام بردارند.

حجت الاسلام عادلپور، در پایان با اشاره به اقدامات دشمنان نسبت به ایجاد تفرقه بین حوزویان و دانشگاهیان، گفت: هدف دشمن از ایجاد تفرقه بین حوزه و دانشگاه دسترسی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بهترین راه مقابله با آن بصیرت افزایی و آگاه سازی در جامعه است./945/ت302/ص
ارسال نظرات