۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۹۳۵۶۷
به همت مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان؛

نرم افزار ستارگان بقیع تولید شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار ستارگان بقیع به همت مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان تولید شد.

ستارگان بقيع


به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان به منظور بالابردن سطح شناخت عموم جامعه از شخصیت والای چهار امام معصوم در قبرستان بقیع، واقع در مدینه منوره نرم افزار ستارگان بقیع را تولید کرد.

این نرم افزار با پشتوانه مطالعه و پژوهش در سیره این ائمه بزرگوار، در بردارنده متن 479 جلد کتاب و 191 مقاله می باشد و جهت ترغیب مخاطبان به مطالعه در این زمینه، 1400 عنوان کتاب و مقاله را معرفی نموده است. از ویژگی های مطلوب این نرم افزار، امکان جستجوی پیشرفته در متن کتب و مقالات، پاورقی ها ، عناوین و فهرست ها، جستجوی ریشه ای و با پسوند ، تعیین دامنه جستجو، امکان انتقال به دفترچه یادداشت و امکانات متنوع چاپ می باشد.

نرم افزار ستارگان بقیع دارای زیارتنامه های این معصومین و ادعیه و مناجات مربوط به ایشان به صورت متنی و صوتی است. علاوه بر آن، کاربران می توانند از نغمه های دلنشین، مدحیات و همخوانی ها در مدح و منقبت این بزرگواران با قابلیت اجرا در دستگاه های MP3 بهره مند گردند.

91 تصویر زیبا و پس زمینه های ویندوز و 5 محیط متنوع برای انتخاب کاربران از دیگر جلوه های زیبای این نرم افزار است.

علاقه مندان جهت تهیه این نرم افزار و آشنایی با دیگر محصولات مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان می توانند به وب سایت
www.hozeh.org مراجعه و یا با شماره تلفن های 15-2343610-0311 تماس بگیرند. /901/د102/ع

ارسال نظرات