۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۹۳۶۹۲
امام جمعه قم:

خصومت ها نشان‌دهنده موفقیت نظام است

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه با بیان اینکه خصومت‌ها نشان‌دهنده موفقیت نظام است گفت: اگر دولت ما موفق نیست پس این خصومت‌ها، کوبیدن‌ها و محکوم کردن‌ها برای چیست. این خصومت ها نشانه موفقیت نظام است.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي امام جمعه قم


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی، تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) در دیدار فرماندهان و مسؤولان تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قم را عُش اهل بیت و آل الله دانست و ابراز داشت: آشیانه آل الله را باید حزب الله و متدینین حفظ کنند و چشم آل الله به وجود این فدائیان بصیر امامت و ولایت روشن است.

وی گفت: مسؤولان تیپ امام صادق همیشه تحرکاتشان را با نیروهایی که در اختیار داشتند تنظیم می کردند؛ اگر نیرویی در اختیارشان نبود به وعده ها، تحریکات و شایعات اعتنا نداشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تصریح کرد: امام صادق (ع) در جواب کسانی که از امام می خواستند به قیام برای خدا و احقاق حق تلاش کنند فرمودند: اگر به اندازه گله ای گوسفند نیرو داشتم ساکت نمی شدم.

وی یادآور شد: تیپ امام صادق (ع) در جبهه و زمانی که جنگ نرم ناجوانمردانه از سوی کسانی که انسان توقع از آنها نداشته برخاست نشان داد که با بصیرت کامل در خدمت نظام است.

حجت الاسلام و المسلمین سیعدی با بیان روایتی از امام علی (ع) گفت: شما در عصرغیبت ولی عصر، امیرالمومنین(ع)، حضرت زهرا(س) و اباعبدالله (ع) را ندیدید ولی هیچ گاه نگذاشتید چنین حادثه ای اتفاق بیفتد و هیچ کس نتوانست رهبر را تحت فشار قرار دهد و همه با قدرت برای سرکوبی فتنه به میدان رفتند.

وی تصریح کرد: رسوایی و ذلت فتنه به جایی رسیده که خودشان الان آرزویشان این است بتوانند در این جامعه سربلند کنند و این نشان دهنده این است که این لشکر آن چنان به عمود خیمه فتنه زده که در این شهر مجال تحرک به آن ها نداده است.

وی با بیان اینکه خصومت ها نشان دهنده موفقیت نظام است گفت: اگر دولت ما موفق نیست پس این خصومت ها، کوبیدن ها و محکوم کردن ها برای چیست. این خصومت ها نشانه موفقیت نظام ما است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: هیچ کس در مسیری که حرکت می کند منکر مشکلات نیست و هیچ کس هم ادعای عصمت برای خودش نکرده؛ اما اگر این مسیر، مسیر درستی نباشد، این همه جسارت و خصومت وجهی ندارد، پیداست که موفق است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه در پایان اظهار داشت: همه در معرض خطر هستند و هیچ کس نمی تواند تضمین کند در لحظه بعد هم همینطور است و ما هر لحظه نیاز به امداد اهل بیت (ع) داریم. /901/پ202/ع

ارسال نظرات