۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۹۳۷۴۵
نماینده مردم زاهدان در مجلس:

برخورد قاطع قوه قضاییه با اشرار تاثیر مثبتی بر افکار عمومی خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعلام آمادگی ریاست قوه قضائیه برای اقدام صریح و قاطع با اشرار و سارقان مسلح خواسته عمومی و به خصوص مردم سیستان و بلوچستان است.
پيمان فروزش نماينده زاهدان در مجلس
پیمان فروزش نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: اعلام آمادگی ریاست قوه قضائیه برای اقدام صریح و قاطع با اشرار و سارقان مسلح خواسته عمومی و بخصوص مردم سیستان و بلوچستان است.

وی افزود:ما به دنبال آن هستیم که موضوعات قضایی بخصوص مسائلی که مربوط به جامعه اهل سنت و شیعیان استان سیستان و بلوچستان می شود، مانند فتنه های تروریستی اشرار با قاطعیت و سرعت رسیدگی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه به دفعات در استان سیستان و بلوچستان اقدامات تروریستی انجام شده، دادرسی سریع و دقیق در خصوص این شرارت ها در منطقه از سوی قوه قضائیه تاثیر مثبتی در افکار عمومی خواهد داشت.

وی یادآور شد: فکر می کنیم این اقدام دستگاه قضایی برای کسانی که مخل امنیت هستند درس عبرت باشد تا مردم بیگناه اینگونه قربانی شرارتهای آنها نشوند.

فروزش همچنین با اشاره به جو سازی های رسانه های بیگانه و معاند علیه اقدامات قوه قضائیه گفت:رسانه های معاند به خاطر آنکه تحت سلطه استکبار هستند و خطوط را از آنها می گیرند اینگونه ادعاهایی دارند.

وی افزود: از آنجایی که بیگانگان اینگونه اصلاحات را با منافع استکباری خود سازگار نمی دانند با فضاسازی به دنبال آن هستند تا اینگونه اقدامات اساسی و موثر را ناکارآمد و مغایر با حقوق بشری که خود بیان می کنند بنامند. /955/ت302/ج
ارسال نظرات