۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۹۳۷۴۷
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

تقویت فرهنگ عاشورایی سبب حفظ ارزش های انقلاب می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی مرهون عاشورای حسینی است، گفت: انقلاب اسلامی الهام گرفته از نهضت کربلا است و محرم و رمضان نقش تعیین کننده ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در جمع کارکنان سپاه در ساری، با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی مرهون عاشورای حسینی است، گفت: انقلاب اسلامی الهام گرفته از نهضت کربلا است و محرم و رمضان نقش تعیین کننده ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی با اشاره به عظمت عاشورای حسینی اظهار داشت: هر مجاهد فی سبیل الله که خواسته وارد عرصه نبرد شود از عاشورای حسینی مایه گرفته و آن را پشتوانه روحی و معنوی خود قرار داده است که در انقلاب ما این معنا به صورت بینی واضح بود.

حجت الاسلام نظری با تاکید بر تکریم عاشورای حسینی و برگزاری باشکوه آیین های عزاداری سالار شهیدان نینوا و شهیدان کربلا در دهه دوم این ماه عظیم گفت: این عزاداری ها ما را به دین نزدیکتر می کند و معنویت ما را فزونی می بخشد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که عاشورای حسینی عامل عزت و اقتدار مکتب رهایی بخش اسلام شد، ادامه داد: امام حسین (ع) با هجرت و جهاد خود اسلام را نجات داد و حفظ کرد.

وی با اشاره به قیام های تاریخی حق علیه باطل، اظهار داشت: هیچ جهادی با برکت تر از جهاد حضرت امام حسین(ع) در کربلا نبود.

حجت الاسلام نظری در ادامه با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ روحیه جهادی، اظهار داشت: با روحیه جهادی امت بپا خاسته و ولایت مدار ایران انقلاب اسلامی استمرار می یابد و استقلال جامعه اسلامی حفظ می شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات