۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۹۳۷۴۸
علی مطهری:

برخورد سریع و قاطع با مجرمان موجب تسلی خاطر جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اعلام این موضوع که قوه قضائیه به طور قاطع و صریح با مجرمان خطرناک برخورد و به سرعت حکم را اجرا می کند باعث آرامش و تسلی روان جامعه است.
علي مطهري
علی مطهری نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: اعلام این موضوع که قوه قضائیه به طور قاطع و صریح با مجرمان خطرناک برخورد و به سرعت حکم را اجرا می کند باعث آرامش و تسلی روان جامعه است.

وی افزود: اینکه افرادی که با سلاح سرد در جامعه مفسده می کنند همانند افرادی که با سلاح گرم دست به این اقدامات می زنند، محارب خوانده شوند کاملا درست است.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: علی رغم اینکه در قانون فرق بین سلاح سرد و گرم مشخص شده ولی اینکه افراد با هر سلاحی اقدام به تهدید و مفسده علیه افراد جامعه کنند محارب محسوب می شوند سخنی صحیح است.

وی بیان کرد: از سوی دیگر اینکه قوه قضائیه بنا را برآن گذاشته تا از این پس در محاکمه افراد شرور و نا امن کننده جامعه حداکثر سرعت در رسیدگی را داشته باشد اقدامی موثر در ایجاد آرامش روانی و تسلی خاطر آسیب دیدگان می باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از آنجایی که فلسفه مجازات های اسلامی تسلی خاطر مظلومان و عبرت دیگر افراد جامعه است فکر می کنیم اینگونه اقدامات قوه قضائیه تاثیرگذاری خود را در جامعه داشته باشد. /955/ت302/ج
ارسال نظرات