۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۹۳۷۵۳
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

اقدام قوه قضائیه علیه متجاهرین شرور قابل تحسین است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رویکردی که رییس قوه قضاییه در اظهارات اخیرش در مقابله با شرارت متجاهرین و مفسدین اعلام کرده قابل تحسین است.
حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحي مقدم، عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز و نماينده مردم تهران در مجلس
حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران، ری و شمیرات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: رویکری که رییس قوه قضائیه در اظهارات اخیرش در مقابله با شرارت متجاهرین و مفسدین اعلام کرده قابل تحسین است.

وی در تائید این رویکرد قوه قضائیه بیان کرد: اگر اینگونه برخورد در قوه قضائیه نباشد به طور قطع متجاهرین شرور گستاخ تر می شوند و زمینه نا امنی بیشتر در جامعه مهیا خواهد بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز انقلاب اسلامی تصریح کرد: معتقدیم در شرایطی که متجاوزین به عنف و مفسدین در جامعه احساس نا امنی نکنند بیشترین لطمه را مردم متحمل خواهند شد، به همین خاطر لازم میدانیم از این اقدام قوه قضائیه به عنوان نماینده خانه ملت تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: در عین حال باید متوجه این موضوع بود که شرط توفیق این رویکرد دنبال کردن قاطعانه آن از سوی قوه قضائیه است به همین خاطر دستگاه قضایی نباید به هیچ وجهی از این امر کوتاه بیاید.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه ناامن کنندگان امنیت جامعه که با سلاح سرد جو اجتماعی را به اغتشاش می کشانند محارب می دانیم با نگاه به احکام عالیه اسلامی بوده و کاملا درست می باشد به همین خاطر جایز نیست در این زمینه حقوق بشری را که با قرائت غیر اخلاقی و غیر دینی بیان می شود، مقابل آن قرار دهیم.

وی ابراز داشت: رویکرد غربی به حقوق بشر نه رویکرد سالمی برای جامعه اسلامی است و نه مطابق با عدالت اجتماعی مورد نظر اسلام، آنها مجازات یک قاتل را با نگاه به اینکه تنها نظم جامعه مختل شده محکوم می کنند، در حالی که اسلام قتل یک نفس را قتل جامعه اسلامی میداند و برای نفوس اهمیت انسانی ویژه ای قائل است. /955/ت301/ج
ارسال نظرات