۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۹۳۷۵۶
سردار نقدی:

انقلاب اسلامی زمینه جهانی شدن اسلام ناب را فراهم کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی را سبب افزایش سرعت انتقال و گسترش اسلام ناب محمدی در جهان دانست و گفت: سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب این فرآیند را سرعت بخشید.
سردار محمد رضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در نشست هم اندیشی و تعامل با نمادها و چهره های مؤثر فرهنگی مازندران در ساری گفت: به واسطه صحبت هایی که با افراد اغتشاشگر و فعال در دوره فتنه پس از انتخابات صورت گرفت بالغ بر چهار هزار نفر از چنین افرادی به اشتباه خود پی برده و به آغوش جامعه بازگشتند.

وی افزود: با وقوع انقلاب اسلامی در کشورمان و فعالیت هایی که از سوی مردم و دولتمردان انقلابی به ویژه سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، موجب شده انتقال و گسترش اسلام در جهان از سرعت بسیار بالایی برخوردار شود اما علی رغم همه این پیشرفت ها رسانه های ما فقط درصدی را موفق به انعکاس می شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر این که سرعت انتقال اسلام از جامعه ای به جامعه دیگر همان قدرت بازدارندگی است، خاطرنشان کرد: البته این پیشرفت به اندازه اصالت و قدرت فرهنگی اسلام نیست و این اشکالی است که متوجه مجریان است زیرا زمانی که رسانه ها به شکل فعلی وجود نداشتند گسترش اسلام را همه بخوبی درک می کردند و متوجه آن می شدند ولی امروز با وجود ابزارهای رسانه ای پیشرفته ای که در اختیار داریم، این سرعت کم است.
 
وی ادامه داد: از سوی دیگر باید این نکته را هم در نظر بگیریم که دشمن نیز بی کار ننشسته و با استفاده از ابزارهای پیشرفته ای که در اختیار دارد فعالیت گسترده ای را برای جلوگیری نفوذ اسلام در جوامع مختلف انجام می دهد که در این رابطه می توان به تولید یکصد فیلم سینمایی در سال، در اختیار داشتن شبکه های متعدد رادیویی، تلویزیونی و ماهواره ای، به کارگیری شبکه های انسانی در جوامع به منظور تولید شایعه و ایجاد عملیات روانی در راستای اهداف سلطه، اشاره کرد.

نقدی با اشاره به این که یکی از مشکلات بی کاری در جامعه ما ریشه اش در مصرف کالاهای خارجی است، بیان داشت: تا وقتی 40 میلیارد واردات کالای خارجی داریم نمی توانیم مشکل بی کاری را در جامعه حل کنیم، در واقع درصد زیادی از رفع مشکل بی کاری به موضوع فرهنگ اشتغال وابسته است یعنی هنگامی که فرهنگ اشتغال در کشور به همین منوال فعلی باشد نباید انتظار داشته باشیم درصد اشتغال در کشور افزایش یابد.

وی در ادامه به نقش لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همان طور که در دوران دفاع مقدس لشکر 25 کربلا خط شکن بود، در عرصه فرهنگی جامعه کنونی نیز با توجه به سوابق و ظرفیت های موجود در استان انتظار می رود در این عرصه نیز خط شکن باشد./950/د102/الف
ارسال نظرات