۰۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۹۳۸۱۶
آیت الله خاتمی:

برخورد سریع و قاطع دستگاه قضایی با برهم زنندگان امنیت اجتماعی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رویکرد قوه قضائیه در جهت برخورد قاطع و سریع با برهم زنندگان امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه را ستود و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب زمینه های عملی شدن این مهم فراهم شود.
 آيت الله سيد احمد خاتمي آيت الله سيد احمد خاتمي
آیت الله سید احمد خاتمی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به رویکرد دستگاه قضایی کشور در برخورد جدی با بر هم زنندگان امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه، ابراز داشت: عزیزانی که در راس دستگاه قضایی کشور هستند، از چهره های خدوم کشور هستند.

وی تصریح کرد: این افراد در جهت تقویت نظام مقدس اسلامی ایران از همه سرمایه هایی که دارند استفاده می کنند و ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم بیان داشت: بنده این رویکرد دستگاه قضایی کشور که اقتدار خود را به رخ بکشد و ان شاءالله عمل هم بکند را مناسب و شایسته می دانم.

آیت الله خاتمی ابراز داشت: نفس اینکه متخلفان بدانند که روزی قانون گریبان آنها را خواهد گرفت، این خود بازدارنده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب زمینه های عملی شدن این تاکیدات و فرمایشات نیز فراهم شود.

آیت الله خاتمی گفت: ما از اقدام شایسته مسؤولان دستگاه قضایی کشور که در جهت تحقق امنیت همه جانبه جامعه گام برمی دارند و در این راستا تلاش می کنند، قدردانی می کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:‌ تشکر و قدردانی بیشتر زمانی است که ما شاهد قاطعیت همراه با سرعت دستگاه قضا در برخورد با جرم و جنایت باشیم، وقتی جنایت و حادثه ای اتفاق می افتد و احساسات عمومی را جریحه دار می کند، انتظار این است که محاکمه عادلانه صورت گیرد و در پی آن مجازات قانونی انجام شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به روایتی افزود: یک حد، زمانی که به وقت و به موقع اجرا شود از چهل روز باران مناسب برای احیای آن جامعه مناسب تر است.

آیت الله خاتمی در پایان تاکید کرد: آیت الله آملی لاریجانی رییس دستگاه قضایی کشور هم انگیزه و هم تدبیر لازم را دارند و در پی آن هستند که اقتدار قوه قضائیه را در مسیر اقتدار نظام اسلامی به کار بگیرند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات