۰۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۹۳۸۵۹
آیت الله شبستری:

9 دی مانور ولایت مداری ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز به اشاره به قائله فتنه 88 گفت: حماسه نهم دی مانور ولایت مداری امت حزب الله ایران بود.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: نهم دی ماه سال 88 یادآور حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی و روز بصیرت دینی ملت ولایت مدار است.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی مانور ولایت مداری امت حزب الله ایران بود، تصریح کرد: پس از هتک حرمت مقدسات دینی از سوی فتنه گران در عاشورای حسینی سال گذشته، غیرت شیعی و ولایی مردم سراسر ایران به جوش آمد و ندای ولایت مداری در کشور طنین انداز شد.

عضو خبرگان رهبری، حماسه نهم دی سال 88 را مایه عزت اسلام و جهان تشیع دانست و گفت: مردم تبریز نیز همگام با مردم سایر شهرهای کشور، پنجشنبه هفته آینده تجمع عظیمی در سه راهی مصلی تبریز برگزار خواهند کرد.

آیت الله شبستری ولایت مداری را رمز سعادت دنیا و آخرت دانست و تصریح کرد: امروز لبه تیز حملات تبلیغی دشمنان به سمت ولایت فقیه نشانه رفته است، از این رو تبعیت و پشتیبانی از ولایت در شرایط امروزر کشور امری ضروری است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان حود با اشاره به آغاز اجرای طرح هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: :طرح هدفمندی یارانه ها به عنوان یک جراحی بزرگ اقتصادی، ضرورتی انکارناپذیر برا یکشور محسوب می شود.

عضو خبرگان رهبری خواستار همراهی اقشار مردم و بازاریان با اجرای صحیح این طرح شد و تصریح کرد: آغاز تبلیغات سوء گسترده استکبار جهانی علیه این طرح نشان از اهمیت آن دارد، امروزه دشمنان راه هایی از قبیل فتنه انگیزی و اقدامات تروریستی را برای جلوگیری از اجرای این طرح آغاز کرده اند.

وی با اشاره به صرفه جویی در مصرف انرژی با آغاز اجرای طرح هدفمندی یارانه ها ادامه داد: متاسفانه در سال های گذشته به دلیل ارزانی بیش از حد انرژی، اسراف سرلوحه کارهای عده ای قرار گرفته بود که با اجرای این طرح می توانیم به یکی از صادرکنندگان بزرگ انرژی در دنیا تبدیل شویم.

آیت الله شبستری اجرای صحیح طرح هدفمندکردن یارانه ها را مایه یاس و ناامیدی دشمنان دانست و اظهار داشت: دولت نباید فرصت سوء استفاده به عده ای فرصت طلب که قصد اعمالی چون احتکار و گران فروشی را دارند، بدهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با اشاره به آغاز هفته نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران درصد بی سوادی در برخی مناطق کشور به سفر رسیده است./935/پ201/ص
ارسال نظرات