۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۹۳۹۰۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان:

برخی در فتنه 88 با سکوت مهر تأییدی بر اثبات اتهام خود گذاشتند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این که برخی در فتنه 88 با سکوت مهر تأییدی بر اثبات اتهام خود گذاشتند، ابراز داشت: بیشتر فتنه گران با نظام استکباری هماهنگی لازم را انجام دادند که به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را شروع کردند.
حجت الاسلام عظيمي، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام محمد صادق عظیمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: حضور ده ها میلیونی مردم در حماسه نهم دی ماه نشانه بصیرت، ولایتمداری، عشق مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ائمه اطهار(ع) است که به بهترین وجه آن را در حماسه 9 دی نشان دادند.

این مقام مسؤول، در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: بیشتر فتنه گران با نظام استکباری هماهنگی لازم را انجام دادند که با بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را شروع کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در ادامه سخنان خود بهانه تقلب را جزو دستور العمل هدایت شده از سوی سران استکبار دانست و گفت: کودتای مخملی از مهمترین دستور العمل های غرب و سران استکبار است که در انتخابات ریاست جمهوری به بهانه تقلب یا دروغ دولت آن را اجرا می کنند.

وی ابراز داشت: سران فتنه با اعلامیه های خود و با کشیدن مردم به خیابان ها از این فرصت برای براندازی نظام جمهوری اسلامی استفاده کردند که پس از روز قدس و 16 آذر اوج گستاخی آنها در عاشورایی حسینی اتفاق افتاد که برخی با سکوت مهر تأییدی بر اثبات اتهام خود گذاشتند.

حجت الاسلام عظیمی در پایان سخنان خود به سکوت برخی از خواص که نشانه بی بصیرتی و ناشی از اشرافی گری است اشاره کرد و افزود: در تقابلی که میان جبهه حق و باطل صورت می گیرد بی طرفی به معنای طرفداری از جریان باطل می باشد./945/ت303/ص
ارسال نظرات