۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۹۳۹۱۰
امام جمعه ماکو:

وحدت حوزه و دانشگاه مانع تحقق اهداف شوم معاندان نظام اسلامی می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماکو وحدت حوزه و دانشگاه را مانع از تحقق اهداف شوم معاندان نظام اسلامی دانست و گفت: تداوم و سعادت انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف نیازمند وحدت عمیق و اساسی حوزه و دانشگاه است.
وحدت حوزه و دانشگاه
حجت‌الاسلام ایوب رنجبری، امام جمعه ماکو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه در پیشرفت نظام اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان اظهار داشت: یکی از راه های عملی وحدت بیشتر بین این دو مرکز بزرگ علمی کشور، ایجاد پژوهشکده ای واحد به منظور تحقیق و پاسخ گویی صورت مسأله های مشترک بین حوزه و دانشگاه است.

وی ادامه داد: ایجاد پژوهشکده مشترک در شناخت بیشتر اهداف و آسیب شناسی علل ضعیف شدن وحدت حوزه و دانشگاه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

امام جمعه ماکو با اعلام این که پیشرفت مادی و معنوی جامعه نیازمند تقویت وحدت بین حوزه و دانشگاه است، خاطرنشان کرد: تقویت حلقه های مشترک و مفقوده میان این دو بخش از سوی نخبگان حوزه و دانشگاه می تواند راهکاری اساسی در برابر جنگ نرم و مقابله با دشمنان باشد.

حجت السلام رنجبری با اشاره به این که وحدت حوزه و دانشگاه مانع از تحقق اهداف شوم معاندان در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود، افزود: تداوم و سعادت انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف نیازمند ایجاد وحدت عمیق و اساسی حوزه و دانشگاه و منطبق کردن همه فعالیت در راستای خط اصیل اسلامی است.

وی، سست شدن پایه های وحدت این دو نهاد را باعث حاکمیت فرهنگ غرب بر کشورهای اسلامی و باز شدن راه غارت و چپاول آنها دانست و گفت: در شرایط کنونی کشور وحدت حوزه و دانشگاه یک ضرورت اجتناب ناپذیر و مورد توجه است./936/پ202/الف
ارسال نظرات