۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۹۳۹۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان:

نهم دی پیوند دینی رهبری انقلاب و امت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان نهم دی ماه را پیوند دینی رهبری و امت دانست و گفت: با روشنگری های رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران فتنه های ال گذشته کشور خنثی شد.
مديرکل تبليغات اسلامي زنجان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان اظهار داشت: بعد از خلقت بشر و جهان هستی برخی از مخلوقات خداوند تبارک و تعالی در مقابل خلقت انسان صف آرایی کردند و از اطاعت خدا سرپیچی نمودند که از همان روز دو جبهه کفر و توحید شکل گرفت که ازجبهه توحید به اسامی مختلف از جمله جبهه اسلام و حق تعبیر می شود و این دو جبهه از اول خلقت تاکنون در مقابل هم صف آرایی کرده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با بیان این که جبهه کفر روزی در شکل ابلیس ظاهر می شود و در مقابل خداوند می ایستد یادآور شد: این جبهه در روزگاری در قالب نمرود و بت پرستی در مقابل ابراهیم خلیل و روزی در شکل قابیل در مقابل هابیل خود را بروز می دهد.

حجت الاسلام دشتکی ابراز داشت: در زمان پیامبر اکرم(ص) جبهه توحید و حق با محوریت پیامبر اکرم (ص) در مقابل جبهه کفر خود را نشان داد و بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) این دو جبهه خود را در شکل غدیر و نفاق بروز دادند و در روزگاری هم جبهه کفر خود را در قالب معاویه و یزید در مقابل حضرت علی (ع)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) نشان دادند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان ادامه داد: در عصر ما امام خمینی(ره) با تأسی از قیام حضرت سید الشهداء (ع) جبهه حق را شکل داد و در عاشورای سال 41 و 42 بر علیه جبهه کفر قیام کرد و در نهایت جبهه حق به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در بهمن ماه 57 به پیروزی رسید.

حجت الاسلام دشتکی با بیان این که جبهه کفر همیشه به زعم باطل خود تصور می کند که می تواند جبهه حق را از بین ببرد گفت: امام راحل بر اساس اهداف والای عاشورا و ارزش های دینی جبهه حق را احیاء کرد و دشمن در همان اوایل تصور می‌کرد که جبهه حق دوام چندانی نخواهد داشت و مورد قهر و غضب قرار گرفته و از بین می رود و این در حالی بود که روز بروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم روشنگری کرد و نتیجه این روشنگری ها موجب تقویت جبهه حق شد.

وی ادامه داد: دشمن به طرق مختلف از جمله جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی تلاش های زیادی نمود تا جبهه حق را از بین ببرد.

حجت الاسلام دشتکی با بیان این که در طول انقلاب اسلامی دشمن روی افراد خاص جامعه کار می کرد تصریح کرد: در برخی موارد دشمن برخی از خواص را اجیر می کرد و حقانیت نظام اسلامی و جبهه حق موجب می شد تا در فرازهایی خیانت های این افراد برای مردم روشن شود.

وی با بیان این که در زمان ارتحال حضرت امام(ره) دشمن تلاش کرد تا بین مسؤولان نظام اختلاف بیندازد اظهار داشت: ولایت فقیه قوام و دوام انقلاب است و دشمن بعد از رحلت حضرت امام(ره) تلاش های وافری انجام داد تا با ایجاد اختلاف بین مسؤولان از تداوم انقلاب اسلامی بکاهد اما با انتخاب اصلح نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری، مقام معظم رهبری سکاندار کشتی حق شد و روز به روز هم بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و جبهه حق در جهان افزوده شد تا جایی که جبهه کفر احساس کرد انقلاب اسلامی دنیا را دو قطبی می کند که در یک قطب استکبار و در قطب دیگر جبهه حق قرار می گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ابراز داشت: بعد از اینکه جبهه باطل به این مسأله پی برد ترفندهایشان را در شکلی دیگر نشان دادند و تلاش کردند تا با اختلاف بین مسؤولان و مردم، علما، احکام دینی و آیات الهی و اختلافات سیاسی و با ایجاد شبهات مختلف به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام دشتکی تأکید کرد: یکی از ترفندهای مهم دشمن در طول تاریخ ایجاد شبهه بوده است و در انتخابات سال گذشته دشمن با ایجاد شبهه تلاش زیادی کرد تا به اهداف خود برسد و این درحالی بود که با هوشیاری و آگاهی و بصیرتی که مردم از خود نشان دادند بر دشمن ثابت شد بصیرت و آگاهی مردم ایران و ملت های آزاده دنیا روز به روز در حال گسترش است.

وی ادامه داد: دشمن در انتخابات سال گذشته با توسل به القاء شبهه و با بهره گیری از افراد معلوم الحال تلاش زیادی کرد تا در جبهه حق خللی وارد کند.

وی ادامه داد: در انتخابات سال گذشته عده ای از افراد معلوم الحال و خواص و برخی افراد دیگر هم که از اول انقلاب اعتقاد به براندازی داشتند و گروه دیگر هم که اراذل و اوباش بودند و دارای سوابقی هستند وارد میدان شدند و یک سر و صدایی را به راه انداختند ولی غافل از اینکه در طول 32 سال عمر انقلاب هیچ کس نتوانسته خللی بر این انقلاب وارد کند، چرا که در رأس این انقلاب ولایت فقیه قرار دارد و دشمن از این موضوع غفلت کرد و حمایت ملت ایران از نظام اسلامی یک حمایت صرف سیاسی نیست و این حمایت یک حمایت همراه با اعتقادات قلبی و تکلیف است و وقتی مردم از نظام و رهبری حمایت می کنند احساس می کنند به تکلیف شان عمل کرده اند و با روشنگری های مقام معظم رهبری عقبه دشمن در این فتنه خالی شد و سنگر جبهه حق استحکام بیشتری به خود گرفت.

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به این که در نهم دی ماه سال 88 جبهه کفر به رهبری همه ظالمان و ستمگران و جبهه حق به رهبری مقام معظم رهبری در مقابل هم قرار گرفتند، افزود: با روشنگری های مقام معظم رهبری و ایجاد بصیرت در بین جبهه حق و کفر عقبه دشمن و جبهه کفر خالی شد و نهم دی ماه 88 پیوند دینی امامت، رهبری و امت است، یعنی این که غدیری که پیامبر اکرم(ص) به آن اشاره داشت و نگذاشتند آن مسأله عملیاتی شود در نهم دیماه سال گذشته آن مدیریت دینی خودش را اثبات کرد و نقش گروه های مختلف و بویژه علما، روحانیان و مبلغان و خواص در روشنگری جبهه باطل بسیار مؤثر بود و همچنین حضور ملت و پشتیبانی از مسؤولان و بویژه از فرماندهی جبهه و مقام معظم رهبری موجب گردید تا حماسه عظیم نهم دی ماه به وجود آید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان خاطر نشان کرد: در فتنه سال گذشته دشمن با همه ابزار رسانه ای تلاش کرد تا اهداف خود را غالب کند که با هوشیاری مردم و روشنگری مقام معظم رهبری و حماسه بزرگ نهم دی ماه بار دیگر دشمنان این مرز و بوم به شکستی خفت بار دچار شدند و این حماسه بزرگ به درس بزرگی برای آیندگان این مرزو بوم بدل شد./935/د102/الف
ارسال نظرات