۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۹۳۹۵۹
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی:

حماسه 9 دی، تبلور و مظهر بصیرت مردم و بیعت با رهبری بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حماسه نهم دیماه سال 88 را تبلور و مظهر بصیرت مردم و بیعت آنان با مقام معظم رهبری توصیف کرد و گفت: بصیرت ملت در این روز جلوه گر شد و حماسه ای ماندگار را خلق کرد.
1/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام و المسلمین محمود عبداللهی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در نهم دیماه سال گذشته و مقابله جانانه آنان با فتنه گران تاکید کرد: مردم ما نسبت به انقلاب و اسلام، پیوسته احساس مسؤولیت دارند و در عرصه های مختلف این احساس مسؤولیت را نشان داده اند.

وی تصریح کرد: ملت هوشیار و انقلابی ایران در حوادث سال گذشته احساس کردند مبانی انقلاب، ارزش های دینی و ولایت فقیه مورد هجمه است، از این رو این مساله را با حساسیت بیشتری دنبال کردند و با تمام وجود در برابر این جریان ایستادند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، با محکوم کردن حرمت شکنی عاشورای حسینی در سال گذشته، ادامه داد: در حوادث سال گذشته مردم احساس کردند تهاجم دشمن به صورت خاصی است و ارزش های دینی و مبانی دین مورد هجمه همه جانبه و گسترده دشمنان قرار گرفته است.

این استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: مردم ما احساس کردند دشمن همه چیز از جمله ولایت، اساس دین و نظام را مورد تهاجم قرار داده است، از سویی هم احساس کردند گروه های معاند و ضد انقلاب در دسته های مختلف به هم پیوند خورده اند.

وی بیان داشت: مجموع این عوامل سبب شد که مردم احساس خطر بیشتری بکنند و با حضور حماسی شان در نهم دیماه افزون بر اعلام تنفر و بیزاری از فتنه گران، پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با ارزش های دینی و انقلابی نشان دهند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: در جنگ تحمیلی نیز وقتی مردم احساس کردند قدرت های کوچک و بزرگ استکباری، نظام را مورد خطر و حمله قرار داده اند، با تمام وجود در برابر آنها ایستادند و پشت سر امام راحل وفاداری خود به انقلاب را با بذل جان نشان دادند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی در شرایط فتنه سال گذشته نیز این احساس جدی با رهنمودهای رهبری و مدیریت خاص ایشان برای آنها به وجود آمد و این حضور در حماسه نهم دیماه تبلور خاصی پیدا کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: حماسه نهم دیماه مظهر و تبلور بصیرت و بیعت مردم با رهبری و ولایت فقیه بود، این حضور جدی به خاطر این بود که مردم احساس کردند مبانی دینی و ارزش های اسلامی و انقلابی مورد هجمه دشمنان و فتنه گران قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی بیان داشت: ملت ایران با بصیرت و آگاهی همواره گوش به فرمان ولی فقیه و رهنمودهای بزرگان داشته اند، در نهم دیماه نیز این بصیرت و معرفت تبلور و تجلی یافت و مردم حماسه ای کم نظیر را خلق کردند.

وی تاکید کرد: وقتی حادثه هتاکی و جسارت عده ای از آشوبگران پیش آمد و استکبار جهانی با عوامل و گروه های مختلف در صحنه حاضر شدند و عناد خود را نسبت به انقلاب و کیان اسلام و ولایت فقیه و ارزش های دینی نشان دادند، مردم ما نیز با حضور پرشور و حماسی در نهم دیماه ولایتمداری و حمایت خود را از انقلاب و ارزش های دینی نشان دادند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات