۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۹۳۹۹۷
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

حماسه نهم دی روز انزوا و نابودی جریان فتنه بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حماسه نهم دی سال گذشته را نقطه عطف پشتیبانی از ولایت فقیه و جاودانه کردن ولایت مداری مردم ایران دانست و گفت: حماسه نهم دی روز انزوا و نابودی جریان فتنه بود.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حماسه نهم دی سال گذشته را نقطه عطف پشتیبانی از ولایت فقیه و جاودانه کردن ولایت مداری مردم ایران دانست و گفت: نهم دی سال 88 یکی از بزرگ ترین روزهای حضور مردم در عرصه حمایت از انقلاب اسلامی و سند ماندگاری برای نسل های آتی در جهت تبیین ابعاد گوناگون آن است.

وی با بیان این که ملت ایران با حضور حماسی خود در نهم دی سال گذشته نام خود را در دفتر عاشقان ولایت ثبت کردند، افزود: ملت ولایت مدار ایران اسلامی نشان دادند هیچ توطئه ای نمی تواند صفوف به هم پیوسته، متحد و منسجم مردم در پاسداری از انقلاب اسلامی را در هم ریزد.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به این که جریان نفاق بیش از سی سال است برای هتک حرمت شعائر انقلاب اسلامی لحظه شماری می کرد، ادامه داد: این جریان منحرف در عاشورای سال گذشته مرتکب توطئه ای شد که موجب دل آزردگی آحاد مردم حق طلب ایران اسلامی شد.

وی، حضور میلیونی ملت ایران در روز نهم دی را سبب خاموش شدن آتش فتنه های دشمنان دانست و گفت: فتنه هایی که از سوی سلطه گران غربی کلید خورده بود با حضور حماسی ملت ایران خنثی شد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به این که جریان فتنه در روندی زنجیره ای و سازمانی که نقشه آن به دست سرکردگان فتنه رسیده بود، انتخابات را بهترین محمل برای آغاز جنگی تمام عیار دیدند، ادامه داد: متأسفانه خواص بی بصیرت با همکاری با جریان فتنه و مهر تأیید بر آن از آن جریان سازمان یافته در کشور حمایت کردند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تجلی دست قدرت خداوند در نهم دی گفت: این روز، یکی از روزهای حماسی و ماندگار نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام اشجری با بیان این که ملت ایران اسلامی در آزمون های مختلف الهی خوش درخشیده اند افزود: متأسفانه برخی فریب توطئه های دشمنان نظام را خورده که با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم نقشه هایشان نقش برآب شد.

وی همچنین با اشاره به سقوط خواص بی بصیرت در فتنه های سال گذشته کشور گفت: آنان مردگانی هستند که اعلام حیات می کنند و خود را دلسوزتر از امت و امام می دانند.

حجت الاسلام اشجری با بیان این که فتنه گران در صدد اصلاح مهندسی جامعه هستند، ادامه داد: این گونه افکار، افکار دشمنان نظام و ولایت است که با هوشیاری مقام معظم رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم ایران اسلامی راه به جایی نخواهند برد.

وی ادامه داد: برگزاری راهپیمایی هشتم دی ماه در گیلان و برخی استان ها دیگر بستر مناسبی را برای برگزاری باشکوه راهپیمایی نهم دی در سراسر کشور فراهم کرد تا این روز به عنوان حماسه ای ماندگار در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شود.

حجت الاسلام اشجری افزود: بی شک پیام حضور مردم، پشتیبانی از ولایت فقیه و تأکید بر تداوم رسالت زینبی خویش در پاسداشت حماسه عاشورا است که هیچگاه اجازه نخواهند داد میراث گرانسنگ سیدالشهداء در هجمه جریان نفاق به فراموشی سپرده شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که از سوم تا دهم دی ماه به عنوان هفته بصیرت نامگذاری شده است، افزود: هفته بصیرت فرصت مناسبی است تا مردم بدانند چه توطئه بزرگی خنثی شده است.

حجت الاسلام اشجری برگزاری نشست ها، سمینار و همایش های تحلیلی را از مهم ترین برنامه های هفته بصیرت اعلام کرد و اظهار داشت: در این هفته برگزاری 32 همایش از سوی آموزش و پرورش، برگزاری شب های شعر، انتشار ویژه نامه ها، لوح های فشرده چند رسانه ای و تغییر فضای شعری از برنامه های این هفته است./950/ت302/الف
ارسال نظرات