۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۹۳۹۹۹

جشنواره سراسری تیتر فجر در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین جشنواره سراسری تیتر فجر در تبریز خبر داد.
خبرنگار، روزنامه نگار
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، علی داننده امروز در نخستین نشست کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان آذربایجان شرقی گفت: نظام و انقلاب در 32 سال گذشته موانع را با سرافرازی پشت سر گذاشته و گردنه‌های مختلف و صعب العبور را با سربلندی پیموده است.

علی داننده با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز مستحکم تر از گذشته شده و دشمنان آن ضعیف تر شده اند ، افزود: این ‌موفقیت مرهون خون شهدا، ‌ولایت و رهبری،‌ هوشیاری مردم و اقتدار نظام است.

وی به موفقیت‌های اخیر ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف ‌علمی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها توانایی نظام را به نمایش گذاشت و نشان داد که نظام اسلامی برخلاف تصور دشمنان از ظرفیت، توانمندی و اقتدار بالایی برخوردار است و دولت به پشتوانه مردم و توانمندی بالا توانسته است کارهای بزرگی را انجام دهد.

وی اضافه کرد: مشارکت و همکاری مردم در اجرای این قانون بار دیگر خاطرات ایام پیروزی انقلاب را زنده کرد.

داننده بیان داشت: از منظر تحلیلگران خارجی اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها غیرممکن به نظر می رسید که با همت مسوولان و همکاری مردم با مسوولان به انجام رسید.

وی همچنین با تاکید به اهمیت بزرگداشت ایام دهه فجر، اظهار داشت: ‌گرامیداشت این ایام در واقع پاسداشت اهداف انقلاب و حرمت خون شهیدان است و امسال برنامه های فرهنگی و هنری با نظم و تنوع گسترده تری در سطح استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت گرامیداشت روز حماسه نهم دی و انتشار ویژه نامه به این مناسبت،‌ نخستین جشنواره سراسری تیتر فجر و تیتر برتر سال، نمایش خیابانی، برگزاری نمایشگاه های کتاب و عکس را ازجمله برنامه های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در ایام دهه فجر اعلام کرد.

گفتنی است، کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر پانزده عضو ثابت دارد که نخستین نشست آن در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد./935/د102/س
ارسال نظرات