۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۹۴۰۴۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حماسه نهم دی جلوه ای از بصیرت و هوشیاری ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت ایران بصیرت و هوشیاری خود را سی سال است که به همه دنیا نشان دادند، افزود: حماسه نهم دی سال گذشته جلوه ای از بصیرت و هوشیاری این ملت همیشه در صحنه بود.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حماسه نهم دی را نمایش بصیرت و  ولایت مداری ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه با حضور حماسه ای خود در نهم دی ماه سال گذشته همه توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام شکریان، با اشاره به این که فتنه گران برای رسیدن به منافع خود اعتقادات دینی ملت ایران را هدف گرفتند، خاطرنشان کرد: اما ملت ایران با حضور حماسی خود پاسخ کوبنده و دندان شکنی به قتنه گران دادند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در نهم دی ماه سال گذشته آتش فتنه را خاموش کرد، ادامه داد: پس از آن حماسه عظیم ملت ایران فتنه گران جرأت هیچ تحرکی نداشتند.

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره گوش به فرمان مولی و مقتدای خود هستند، خاطرنشان کرد: این ملت هیچ گاه اجازه هیچ تعرضی را به اعتقادات دینی و مذهبی خود را نخواهند و با توهین کنندگان به مقدسات دینی خود به شدت برخورد خواهند کرد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که ملت ایران بصیرت و هوشیاری خود را سی سال است که به همه دنیا نشان دادند، افزود: حماسه نهم دی سال گذشته جلوه ای از بصیرت و هوشیاری این ملت همیشه در صحنه بود.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری نشست ها و گفتمان های ویژه با محوریت حماسه تاریخی نهم دی در استان خبر داد.

حجت الاسلام شکریان افزود: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در بین هیأت های مذهبی با موضوع بررسی ابعاد جنگ نرم دشمن و راهکارهای مقابله با آن، نقش مردم در خاموشی فتنه، ولایت مداری و بصیرت، برگزاری گفتمان های دینی با موضوعات ولایت مداری و بصیرت، نقش ولایت فقیه در انسجام دینی و اتحاد ملی و خنثی سازی جنگ نرم و بیان ماهیت و اهداف فتنه از جمله این نشست ها خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: هماهنگی با ائمه جمعه و جماعات، روحانیان مستقر، مبلغان دینی جهت ایراد سخنرانی در زمینه گرامیداشت حماسه نهم دی از جمله دیگر برنامه های این اداره در سالروز حماسه نهم دی است./950/پ202/الف
ارسال نظرات