۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۹۴۰۵۴
نماینده مردم اصفهان در مجس خبرگان:

حرکت مردم در 9 دی به معنای واقعی کلمه حماسه بود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، نهم دی ماه سال 88 را یک روز به یادماندنی در تاریخ ملت ایران دانست و گفت: حرکت مردم در این روز به معنای واقعی کلمه حماسه بود.
آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان


آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، نهم دی ماه را یک روز ماندگار و حماسه ای سراسر شور و شعور در تاریخ ایران نامید.

وی بیان داشت: مردم ایران در 9 دی سال 88 حماسه آفریدند و جواب دهن کجی فتنه گران و آشوبگران به مقدسات و ارزش های دینی و اسلامی را دادند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: بعد از هتاکی و حرمت شکنی توطئه گران و فتنه گران و تعرض به مقدسات دینی و انقلابی، مردم به صحنه آمدند و جواب این افراد را دادند.

وی ادامه داد: مردم انقلابی، متعهد و هوشیار ایران در این روز بزرگ و به یادماندنی از امام حسین(ع)، ولایت و مقام معظم رهبری حمایت و دفاع کردند و این حرکت بسیار جالب و به معنای واقعی کلمه حماسه بود.

این استاد حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: مردم ما همواره بیدار و هوشیار بوده اند، منتهی زمانی که فتنه فتنه گران و ناآگاهی آنها را دیدند با تمام وجود به میدان آمدند و هتاکان و حرمت شکنان را به گوشه ای راندند.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: در این حوادث در واقع مردم متوجه عمق فتنه شدند و با حضور بصیرانه، حماسی و پرشور خود در صحنه، از ارزش های دینی و انقلابی حراست و پاسداری کردند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات