۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۹۴۰۶۶

ابعاد تاریخی و دینی سریال تلویزیونی مختارنامه بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست تخصصی بررسی ابعاد تاریخی و دینی سریال تلویزیونی مختارنامه، هشتم دی ماه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.
مختارنامه


به گزارش خبرگزاری رسا، در ادامه سلسله نشستهای علمی ـ تخصصی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست تخصصی بررسی ابعاد تاریخی و دینی سریال تلویزیونی «مختارنامه» ‌چهارشنبه 8 دی ماه 89، ساعت 14 در سالن جلسات این پژوهشگاه برگزار می‌شود.

در این نشست که از طرف گروه سینما و تلویزیون پژوهشکده مطالعات هنر و رسانه برگزار می‌شود دکتر محمدحسین رجبی (دکتری تاریخ و تمدن ملل اسلامی و پژوهشگر حوزه تاریخ اسلام) و دکتر ستار عودی (دکتری تاریخ تمدن اسلام و دانشیار دانشگاه معارف اسلامی قم و بنیاد دایره المعارف) سخنرانی خواهند کرد.

بررسی مقایسه‌ای انگیزه‌ها و اهداف قیام مختار و توابین، بررسی جنبه‌های تاریخی شخصیت مختار، بررسی نقش و انگیزه مختار در قیام کربلا و بررسی قیام مختار بعد از حادثه کربلا از مهمترین محورهای مورد بحث در این نشست است.

علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در تهران ـ خیابان ولیعصر ـ پایین تر از میدان ولیعصر ـ خیابان دمشق ـ شماره 9 مراجعه و برای کسب آگاهی بیشتر با شماره تلفن 88919176 تماس بگیرند./916/د102/ع

ارسال نظرات