۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۹۴۱۰۹
آیت الله شبستری:

اجرای طرح هدفمندی یارانه ها گام صحیح در جهت اجرای عدالت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با اشاره به ضروت تداوم همراهی مردم در طرح هدفمندی یارانه ها خاطرنشان کرد: با اجرای کامل این قانون در سال های آینده آثار مثبت آن در زندگی اقتصادی و اجتماعی مردم بروز کرده و عدالت در جامعه حاکم می شود.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در همایش بزرگداشت روز ثبت احوال اظهار داشت: با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، بایستی اداره کل ثبت احوال استان آمارهای دقیقی به مدیران اجرایی این طرح ارائه دهند تا رضایت مردم جلب شود.

وی با تاکید بر این که مدیریت صحیح با آمارهای دقیق میسر است، تصریح کرد: به دست آوردن آمار دقیق جمعیت، اطلاعات اقتصادی و فرهنگی مسأله ای ضروری برای برنامه ریزی و ترسیم دقیق نقشه پیشرفت و توسعه هر کشوری است.

امام جمعه تبریز با بیان این که ثبت احوال فعالیت های خوبی در روند اجرای طرح هدمند کردن یارانه ها داشته است، گفت: آمارهای ارایه شده بایستی با توجه به نیازهای فرهنگی و بومی هر منطقه تهیه شده باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار نظارت دقیق دولت در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها شد و اظهار داشت: این جراحی بزرگ اقتصادی در شرایطی در کشور اجرایی شد که دشمنان مشکلاتی مانند تحریم ها، فتنه انگیزی ها و اقدامات تروریستی را در کشور برای جلوگیری از اجرای آن ایجاد کردند.
 
وی افزود: اجرای این قانون در چنین شرایطی شجاعت دولت و ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

وی با اشاره به ضروت تداوم همراهی مردم با دولت در اجرای این قانون خاطرنشان کرد: با اجرای کامل این قانون در سال های آینده آثار مثبت آن در زندگی اقتصادی و اجتماعی مردم بروز کرده و عدالت در جامعه حاکم می شود.

آیت الله شبستری با بیان ضعف ها و کاستی های موجود در ارائه یارانه ها به شیوه گذشته، گفت: به دلیل ارزانی بیش از حد انرژی، اسراف سرلوحه کارهای ما قرار گرفته بود ولی با اجرای این طرح با مصرف صحیح می توانیم به یکی از صادرکنندگان بزرگ انرژی در دنیا تبدیل شویم.

وی با بیان این که دشمنان نظام و انقلاب تلاش های فراوانی را انجام دادند تا این طرح با موفقیت اجرا نشود، اظهار امیدواری کرد: با تلاش دولت برای اصلاح برخی کاستی های احتمالی موجود در مسیر اجرای قانون و همراهی ملت، هدفمندکردن یارانه ها با موفقیت اجرا و دشمنان ملت بیش از پیش ناامید شوند.

همچنین معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران خواهد بود./935/پ202/س
ارسال نظرات