۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۹۴۱۳۰
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

مردم با خروش خود در 9دی، فتنه گران و جریان سبز را دفن کردند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی، حماسه نهم دی ماه سال گذشته را اوج ولایتمداری ملت ایران دانست و گفت: مردم ایران با حضور حماسی و خروشان خود در این روز، جریان فتنه و سبز را دفن کردند.
موسي قرباني نماينده مجلس
حجت الاسلام موسی قربانی، نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، نهم دی ماه را یک روز تاریخی و حماسی در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی دانست و گفت: مردم ما مردمی ولایتمدار و عاشق انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری هستند و بر اساس فطرت اولیه خود اصولگرا و پیرو رهبری هستند.

وی تصریح کرد: گاهی اوقات به جهت اطلاعات نادرستی که به مردم داده می شود، یک انحرافات جزیی پیش می آید، مثل دوران اصلاحات، ولی اساسا مردم ما اصولگرا و پیرو رهبر فرزانه انقلاب هستند و این مساله را بارها نشان داده اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جریان حوادث بعد از انتخابات، جریان سبز از هر وسیله ای می خواستند استفاده کنند تا بتوانند نقشه های شوم خود را عملیاتی کنند، اما خوشبختانه با هدایت های مقام معظم رهبری و بصیرت مردم دست شان رو شد.

عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در قضیه هتاکی عاشورای 88 نیت پلید شان برای مردم برملا شد و مردم در نهم دی ماه به صورت خودجوش حرکت های انقلابی خود را انجام دادند و با محکوم کردن فتنه گری جریان سبز، وفاداری خود را به نظام اسلامی و آرمان های انقلاب نشان دادند.

حجت الاسلام قربانی بیان داشت: در نهم دی ماه سال 88 مردم قهرمان و بصیر ایران جریان سبز و فتنه گران را دفن کردند، تعدادی هم که فکر می کردند اینها پیرو امام راحل هستند، آگاه شدند و به نیات پلیدشان پی بردند.

وی نقش مقام معظم رهبری را در روشن شدن این جریان مؤثر و برجسته عنوان کرد و گفت: با بیانات و رهنمودهای ایشان ماهیت و پشت پرده جریان فتنه برای مردم بیش از پیش روشن شد.

حجت الاسلام قربانی بیان داشت: الان هم بیشتر از همه مقام معظم رهبری به روشنگری ادامه می دهند، ملت هم فهیمده اند که خیرخواه ترین فرد برای مردم و نظام رهبری است، این مساله برای آحاد مختلف مردم روشن و واضح است.

این فعال سیاسی رابطه و پیوند مردم با نظام و رهبری را ناگسستنی و بسیار صمیمی عنوان و تصریح کرد: دیگران اگر با منافع شان در تضاد نباشد به نفع مردم حرف می زنند، اما مقام معظم رهبری همواره از نقش مردم به نیکی یاد کرده اند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات