۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۱:۳۲
کد خبر: ۹۴۱۳۵
معاون فرهنگی منطقه یک حوزه های علمیه خواهران کشور:

حماسه 9دی هیچ گاه از یاد و خاطره ملت ایران محو نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی منطقه یک حوزه های علمیه خواهران کشور، حماسه ملت ایران در 9دی 88 را ماندگار و تاریخی توصیف کرد و گفت: این روز بزرگ هیچ گاه از یاد و خاطره ملت محو نخواهد شد.
راهپيمايي
فاطمه حبیبی معاون فرهنگی منطقه یک حوزه های علمیه خواهران کشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، نهم دی را یک حماسه ماندگار و کم نظیر در تاریخ ملت ایران دانست و گفت: این حماسه پوزه دشمنان نظام و فتنه گران را به خاک مالید.

وی بیان داشت: ملت انقلابی و متعهد ایران اسلامی در حماسه 9دی سال گذشته نشان دادند که تا پای جان حافظ این نظام و ارزش های دینی هستند و در این راستا از هیچ چیز فروگذار نمی کنند.

این استاد حوزه علمیه خواهران کشور تاکید کرد: ملت ایران به راحتی انقلاب را به دست نیاورده اند که به راحتی از دست بدهند، از این رو هر کجا خطری نظام و ارزش های والای آن را تهدید کند، به صورت پرشور و حماسی به صحنه می آیند و از کیان انقلاب دفاع می کنند.

معاون فرهنگی منطقه یک حوزه های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: ملت ایران نشان دادند که با راهنمایی های مقام معظم رهبری راه خود را پیدا کرده اند و به هیچ وجه از این مسیر بر نخواهند گشت.

حبیبی ادامه داد: ان شاء الله امسال در سالروز این حماسه ماندگار با برگزاری همایش ها و برنامه های مختلف نشان خواهیم داد که 9دی را گرامی می داریم و هیچ گاه آن را از یاد نخواهیم برد.

وی بیان داشت: مردم ایران هر ساله نهم دی ماه را گرامی خواهند داشت و از بصیرت و هوشمندی و فراست حماسه آفرینان تجلیل خواهند کرد.

حبیبی گفت: فتنه از یک لحاظ یک موهبت و رحمت بود و خطر بزرگ تری را از انقلاب دفع و نقشه های فتنه گران و استکبار جهانی را برملا کرد.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه درس بصیرت بود، ابراز داشت: این حماسه تلنگری به ما بود که دشمن را از دوست بشناسیم و گول سخنان برخی از افراد و گروه ها را نخوریم.

معاون فرهنگی منطقه یک حوزه های علمیه خواهران کشور در پایان تاکید کرد: افتخار ما پیروی از ولایت فقیه، آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است، تا مادامی که افراد در خط ولایت باشند ما پشتیبان آنها هستیم، اما اگر ذره ای از خط ولایت منحرف شوند، ما از این گونه جریانات حمایت نخواهیم کرد. /924/ت302/ج

ارسال نظرات