۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۹۴۲۰۳
آیت‌الله علوی گرگانی:

حماسه 9دی انقلاب را حفظ و جریان فتنه را ناکام کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی، با قدردانی از بصیرت و هوشیاری ملت ایران، حماسه نهم دی ماه سال 88 را عامل حفظ انقلاب و ناکامی جریان فتنه عنوان کرد.
آيت الله علوي گرگاني 1/ آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید حوزه علمیه قم، روز سه شنبه در دیدار شماری از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کننده در اردوهای تعالی بصیرت، با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه سال 88، از بصیرت و هوشیاری همه جانبه ملت ایران قدردانی کرد.

وی نهم دی ماه را یوم الله نامید و بیان داشت: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز 9 دی ماه سال گذشته، جریان فتنه را ناکام و انقلاب اسلامی را حفظ کرد.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، بر ضرورت تبعیت از ولی فقیه تاکید و تصریح کرد: امام‌ راحل می فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما وارد نشود. تبعیت از ولی فقیه و مقام معظم رهبری موجب حفظ اتحاد و انسجام در جامعه می شود و همه باید به این مساله مهم توجه کنند.

آیت الله علوی گرگانی حراست و حفاظت از نظام اسلامی را وظیفه ای همگانی دانست و تاکید کرد: همه باید وظیفه خود در قبال این انقلاب که با تلاش ها و زحمات فراوان بدست آمده است را به درستی انجام دهیم و اجازه ندهیم دشمنان نقشه های شوم خود را عملیاتی کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود، برگزاری طرح های تعالی بصیرت در شهر مقدس قم را مفید ارزیابی کرد و گفت: افرادی که در این گونه برنامه ها و طرح ها شرکت می کنند باید به موقعیت ویژه شهر قم توجه و از این فرصت برای ارتقای جنبه های معرفتی و بصیرتی استفاده کنند.

وی بهره گیری از مواعظ و بیانات مراجع تقلید و علما را بسیار مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: انسان وقتی در محضر یک عالم می نشیند باید به خوبی به سخنان و بیانات علما توجه کند و به آن جامه عمل بپوشاند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات