۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۹۴۲۲۵
فرماندار تبریز:

حماسه 9 دی نظام اسلامی را بیمه کرد

خبرگزاری رسا ـ فرماندار تبریز گفت: اهمیت زنده نگه داشتن 9 دی کمتر از گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست.
محمود چمني، فرماندار تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمود چمنی، فرماندار تبریز، امروز در دیدار جمعی از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه عاشورا اظهار داشت: حافظه تاریخی ملت حماسه 9 دی‌ماه را هیچ‌گاه از یاد نخواهد برد و سالگرد این واقعه مهم باید همواره باشکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه فتنه 88 سناریویی پیش بینی شده بود، گفت: فتنه‌گران در جریان انتخابات ریاست جمهوری همسو با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خاطره بسیار تلخ بی‌حرمتی به عاشورای حسینی را در اذهان کلت ایران بر جای گذاشتند.

فرماندار تبریز با بیان این‌که حماسه 9 دی نظام اسلامی را بیمه کرد، ادامه داد: فتنه 88 موجودیت نظام اسلامی را هدف قرار داد اما با بینش انقلابی ملت خداجوی ایران و در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت، خنثی شد.

وی با بیان اینکه اهمیت زنده نگه داشتن 9 دی کمتر از گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست، تصریح کرد: به واسطه نقش‌آفرینی و تاثیر خاص آن در تاریخ انقلاب اسلامی است.

چمنی نهم دی را تجلی بصیرت دینی و ولایت مداریث ملت ایران دانست و گفت: این روز آزمایشی بزرگ برای ملت ایران بود که موجب برچیده شدن بساط فتنه در کشور شد، 9دی نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

فرماندار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها افزود: قانون هدفمند کردن یارانه با همه سنگ اندازی های استکبار جهانی و تلاش برای ایجاد شک و تردید در میان مردم به مرحله اجرا رسیده است.

وی گفت: اجرای این قانون به ضرر سرمایه داری و به نفع دولت و ملت است و مسیر پیشرفت و توسعه کشور هموار خواهد شد و با مشارکت همگانی مردم ایران در این امر مهم، به حول و قوه الهی به قله پیشرفت خواهیم رسید.

چمنی گفت: یک حرکت انقلابی در حال شکل گیری است و در طول سال های آتی شاهد الگو شدن انقلاب و اسلام در منطقه و جهان و شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون کشور خواهیم بود./935/پ202/س
ارسال نظرات