۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۹۴۲۷۰
با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر آیت الله نوری همدانی از حضور انقلابی مردم در حماسه 9دی

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی به مناسبت سالروز نهم دی این روز را روز بیعت با ولایت و تجلی بصیرت الهی مردم دانست.
آيت الله نوري همداني حضرت آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، از مراجع تقلید، با صدور پیامی به مناسبت سالروز نهم دی با بیان این که روز نهم دی ماه سال 1388 از ایام الله است اعلام کرد: در این روز حماسی مردم برای چندمین بار به استکبار ثابت کردند برای همیشه محافظ آرمان های انقلاب هستند.

متن این پیام بدین شرح است:

مردم محترم و متعهد ایران اسلامی؛

روز نهم دی ماه سال 1388 از ایام الله است، روز بیعت با ولایت و تجلی بصیرت الاهی شما است، روزی است که عاشورائیان با صلابت و خروش تمام میثاق و اردات و فداکاری خود به ولایت و عاشورای حسینی به نمایش گذاشتند و فتنه گران را که از آشنایان بریده و با بیگانگان ارتباط برقرار کرده و آنان را امیدوار کرده بودند که با تلاش های مذبوحانه خویش آسیبی به شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی برسانند را ناکام و ناامید کرد.

در این روز حماسی ده ها میلیونی، شما برای چندمین بار به فریب خوردگان داخلی و استکبار خارجی، ثابت کردید که برای همیشه محافظ نیرومندی برای آرمانهای انقلاب هستید، ستون فقرات این خروش با عظمت و فراگیر بصیرت شما مردم همراه با ولایت مداری بود.

ما با توفیق الاهی این عنصر عزت و عظمت را بعنوان انتظار ظهور حضرت مهدی ارواحنا فداه تا ظهور حضرتش حفظ خواهیم کرد. /901/د101/ص
ارسال نظرات