۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۹۴۳۱۶
علامه نابلسی:

آمریکا می کوشد با اعمال فشار اوضاع لبنان را بغرنج تر سازد

خبرگزاری رسا ـ علامه نابلسی با تاکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهان خوراندن زهری مهلک به لبنانی ها از راه دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری هستند، گفت: آمریکا می کوشد با اعمال فشار، اوضاع لبنان را بغرنج تر سازد.
نابلسي
به گزارش خبرگزاری رسا، علامه شیخ عفیف نابلسی، رییس حوزه امام صادق(ع) در شهر صیدا در جنوب لبنان، روز گذشته با تاکید بر اینکه آمریکا و اسراییل خواهان خوراندن زهری مهلک به لبنانی ها از راه دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان، هستند، گفت: همه لبنانی ها باید با پایداری و همبستگی در برابر این سری از حملات دشمن علیه امنیت، ثبات و استقرار داخلی بایستند.

وی با اشاره به اینکه زمان برون رفت لبنان از چالش ها و بحران ها نزدیک است، لبنانی ها را به صبر و حفظ آرامش فراخواند و گفت: برخی طرف ها و دولت های بین المللی سودی از به ثمر نشستن تلاش های عربستان و سوریه در حل بحران لبنان نمی برند به ویژه آمریکا که می کوشد با اعمال فشار، اوضاع لبنان را بغرنج تر سازد.

علامه نابلسی با اشاره به تلاش های احتمالی آمریکا برای نابودی تلاش های عربستان و سوریه برای حل بحران لبنان، گفت: از سوی دیگر، نمی توان از دشمن صهیونیستی غافل ماند؛ چرا که با وجود فشار سیاسی بر ارتش، اسراییل در حال کسب آمادگی برای حمله به لبنان در زمان مناسب است.

وی در همین راستا، لبنانی ها را به رسیدن به توافق در خصوص دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان فراخواند و نسبت به خطرهای دشمن صهیونیستی هشدار داد./981/گ
ارسال نظرات