۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۹۴۳۴۹
امام جمعه تبریز:

دشمن‌شناسی در سایه بصیرت امکان‌پذیر است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری با تأکید بر ولایت مداری در دوران فتنه گفت: دشمن شناسی در سایه بصیرت میسر است.
رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، روز گذشته در مراسم نواختن زنگ بصیرت در مدرسه شهید بهشتی تبریز اظهار داشت: حماسه ملت ایران در پشتیبانی از ولایت و طرد فتنه‌گران، سه روز پس از هتک حرمت عاشورای حسینی در نهم دی به وقوع پیوست که مایه عزت اسلام شد.

وی خاطر‌نشان کرد: مردم تبریز در روز هشتم دی و ملت ایران فردای آن روز با برگزاری تجمع های عظیم، بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری هستند.

عضو خبرگان رهبری راهپیمایی ملت ایران در حماسه نهم دی را مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و فتنه‌گران داخلی و خارجی دانست و گفت: اگر تقوا در جامعه حاکم باشد سلطه گران نمی‌توانند در جامعه نفوذ پیدا کنند.

آیت الله شبستری خاطر‌نشان کرد: زمانی که تقوای اخلاقی، فرهنگی و سیاسی از جامعه رخت برمی‌بندد، آن زمان فتنه‌هایی مانند فتنه سال 88 جامعه را با بحران روبه‌رو می‌کند.

وی خاطر‌نشان کرد: آنچه که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند آن هستیم، مسأله دشمن‌شناسی است، این امر در سایه بصیرت حاصل خواهد شد، البته ولایت مداری لازمه و مقدمه کسب بصیرت است.

آیت الله مجتهد شبستری گفت: از آنجا که استکبار جهانی از تهاجم نظامی و تحریم اقتصادی نتیجه نگرفت، روی به جنگ نرم آورده و با اختصاص هزینه‌های میلیاردی خیال می‌کند، می‌تواند آرما‌ن‌های مقدس و ارزش‌های اسلام ناب محمدی و عشق به ولایت مردم ایران اسلامی را خدشه‌دار کند.

امام جمعه تبریز گفت: مردم غیور ایران اسلامی از آنجا که در مکتب حسینی تربیت یافته‌اند، هیچ وقت در مقابل دشمنان قسم خورده قرآن و اسلام عقب‌نشینی نخواهند کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات